Bikeridr Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vel, Kong Olav og Kronprinsesse Märta var søskenbarn. Kong Harald er da tremenning til seg selv og sine to søstre Er ikke helt sikker på jussen lengere, men tremenninger og utover kan gifte seg uten "dikkedarer". Jeg tror søskenbarn må søke, eller gjøre "research" at det ikke er nære slektsforhold tidligere i slekta som gjør de "litt nærmere" enn søskenbarn. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 du har trodd feil, din kusines unger er "ingenting" i forhold til deg.. , men dine unger igjen er tremenninger med din kusines unger "Ingenting" i dette tilfelle mener du jo at det vil ikke blit en X-menning. Det er ellers det jeg ville kalle filleonkel/tante (et uttrykk som betyr forskjellig for folk flest, men i slektssammenheng bruker jeg det slik). Din bestemor er ungens oldermor. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kunne aldri blitt sammen med noen jeg vet er i familien min. Det synes jeg bare er rart. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det regnes ikke som incest etter loven å pule kusina si, så om tremeninger sier man bare; go for it! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 finnes andre fisk i havet.. trenger ikker akuratt å hoppe på det første og beste du ser i familien.. er nå min mening.. men folk må jo for all del pule hvem de vil så lenge det ikke er straffbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå