Gjest Unknown19 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ei jeg roter med er kanskje i familien min/slekta. Men vil ha det bekreftet. Hu er visst på Mors side. Det er dattera til min mors kusine. Så hu er vel ikke tremenning? Det må i såfall være firmenning? Og er det feil å rote med hu? Har ikke hatt noe kontakt før nå i det siste. På forhånd takk Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tremenning Dine foreldres søskenbarns barn er dine tremenninger. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hvor tror du rtemenningen din har gjemt seg i rekka i slekt da? hehe.. det er tremenning ja.. Lenke til kommentar
Gjest Unknown19 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hennes mor er vel min tremenning? Kusina mi har unger, de er mine tremenninger. Eller har jeg trodd feil i alle år? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 du har trodd feil, din kusines unger er "ingenting" i forhold til deg.. , men dine unger igjen er tremenninger med din kusines unger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du er 19 år og vet ikke hva en tremenning er? Da syns jeg ikke du skal rote med henne, nei Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis det er mye innavl i familien din (deres) fra før, ville jeg nok ikke følt meg helt vel med det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ikke rot med familie er alt jeg sier.... BTW, du brude visst hva tremenning er Lenke til kommentar
lamial Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tremenning er jo nesten ikke familie, da. Kjør på, sier nå jeg! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nei æsj! Det er familie deluxe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tremenning er jo nesten ikke familie, da. Kjør på, sier nå jeg! Nesten slår ingen mann av hesten, hold deg unna sier nå jeg. Hvem du roter med er din business, men jeg synes personlig at roting med slekt er ekkelt uansett hvor perifert slektskapet er. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Drit i normer. Er det digg, kjør på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Her er det bare peise på. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nooo, det er ikke bra og tulle med familie! Og er ganske udigg, ville følt meg "skitten" Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tremenning er helt greit. De færreste kjenner tremenningene sine. Men om du møter henne gjennom familiesammenkomster ville jeg holdt meg unna. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg var selv sammen med firmenningen min. Jeg visste ikke at han var det, før jeg dro han med meg hjem, og mamma kjente han igjen. Det du skal tenke på er at det er temmelig fælt når alle vet (og snakker om) slekta di. Jeg har vært gjennom litt vel mange flaue situasjoner der det snakkes om slekt og familie. I mitt tilfelle var morfaren hans søskenbarnet til min morfar, og jeg fikk vite litt av hvert. For all del. Gjør som du selv vil. Det er jenta du gifter deg med, og ikke slekta. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Man har lov til å gifte seg med tremenningen sin Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Man har lov til å gifte seg med tremenningen sin Søskensbarn òg, for den del. Tremeninger er så langt ute i slekt at det ikke har noe å si. Onkelen min er far og syvmening til sine egne barn eller noe. Ikke spør meg hvordan de kom fram til det ytterst vakre regnestykket, men. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 jeg synes dette er helt greit! en jeg kjenner er både søsken og 5menning til søstera si Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 det betyr at mor og far er 4-menninger.. , syns fortsatt det er litt på kanten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå