Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hei, Jeg er nå 14 år, og skal søke jobb iom. at i 9. klasse må vi det. Vi skal jobbe 1.5 timer, På mandag, Eller annen dag. VI kunne velge mellom å gjøre lekser eller jobbe. Jeg skal søke i en barnehage, og jobber sefølgelig gratis. Tenkte å sende en mail, eller er det best å møte opp? Hva skal jeg si? Jeg gikk i denne barnehagen selv når jeg var liten. Tenkte noe alà Hei. På min skole {skole}, har vi såkalt "jobbskygging" som er at man skal jobbe 1.5 timer i uken. Det hadde passet best Mandag kl {klokkeslett} til kl {klokkeslett}. Jeg gikk selv i {barnehage} når jeg var mindre, og er litt kjent der. Hilsen {mitt navn} ALtså noen som har flere forslag til hva jeg skal skrive? / si når jeg besøker dem? Tilleginfo: Jeg må sende mail idag/imorgen, eller møte opp imorgen., så raskt svar hadde gjort seg Endret 3. september 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ikke for å klage, men der sier du ingenting om deg, og heller ikke om hva brevet egentlig gjelder.. Det du sier der er at du har såkalt jobbskygging, og at du kan jobbe på mandager.. edit: og er alltid best å møte opp selv Hei. Jeg heter [navn], er [år], og går på [skolenavn]. På denne skolen har vi noe som kalles "jobbskygging", der vi skal jobbe gratis på en arbeidsplass for å prøve noe nytt/arbeidserfaring. I sammenheng med dette så kunne jeg tenkt meg å jobbe hos dere, siden jeg selv gikk på barnehagen der når jeg var yngre, og for at jeg kunne tenke meg å jobbe med barn. Tiden som er avsatt i skolen til dette prosjektet er [dag],[klokkeslett] til [klokkeslett], så hvis det hadde vært mulighet for meg å jobbe hos dere på dette tidspunktet, så hadde det vært veldig bra. Mvh [skriftlig signatur] [ditt navn] Bør og ta med positive egenskaper du har inn i teksten.. Beklager at jeg svarte dårlig i dag, litt for mye i hodet, så klarer ikke å tenke klart Endret 3. september 2009 av Wrasko Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Det er at man jobber, for å lære hvordan det er i arbeidslivet. mamma sa at jeg burde sende mail først, og så avtale at jeg kommer til dem? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har oppdatert min forrige post. Og tror det ble en misforståelse mellom oss.. Pga at det du skrev i teksten som du ville sende, det var enkelt og greit en slags informasjon, ikke en søknad. Jeg er ikke helt oppdatert på hvordan ting er i barnehager nå for tiden, men jeg ville ikke ha trodd at de satt der med internett og mail konstant.. (kan dog hende jeg tar feil).. Så jeg ville egentlig fortsatt dukket opp med ett brev, og sagt at jeg evnt kunne komme tilbake senere om de var interessert.. Alltid likt best å dukke opp selv Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Ja, Sant det. men jeg har egentlig god tid, bruker jeg mer enn til neste uke med søke/få jobb får jeg jo bare ekstra fri Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ODdagen? Det du kan gjøre er bare og gå dit du vil ha jobb, du trenger ikke stresse med og skrive noe noe, kan hende de vil ha noen skriftlig fra skolen din om at du må jobbe 1.5 timer, men det har du vel uansett fått av skolen . Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Nei, er nok ikke OD dagen, Det er såkalt utdanningsvalg. andre valgte ting om media og kommunikasjon. Jeg ville ikke ha lekser o.l da jeg har nok med å ligge 3-4 uker foran alle andre med leksene Og jeg liker praksis.Tenkte jeg skulle hente sånn skriftelig ark imorgen etterskolen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Åja, det har vi også, men i 10.klasse kan man ikke velge og jobbe noe sted, man kan bare velge, M&K, Musikk og Drama, Idrett og Økonomi.. Uansett så har vi ingen lekser i utdanningsvalg og heller ikke karakterer.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Men du burde egnetlig skrive her Eller i noen av de andre trådene i Jobb og utdaning kategorien Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 OJa.. Faen.. Dumt valg.. jaja, gjort er gjort blir nok fett og Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Men fra spøk til "alvor" det jeg gjorde var og sende en mail til der jeg ville "jobbe" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Tror problemet var løst, Da jeg var så heldig at hun som svarte, Kjente meg, Selv om jeg sluttet i den barnehagen for 10 år siden. Så jeg skulle bare si når det passet best at jeg kom dit, så hun kunne møte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå