milkshake1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei. Har fått eit problem med å få signal til min stasjonære pc etter uvær. Tirsdag var det veldig dårle vær her eg budde, og strømmen gikk. Etter dette har ikkje mitt CWP-854 trådløse nettverkskort funnet routeren min. Før uværet fungerte det utmerka. Har signal som før fra min router til min bærbare. Har i dag sjekka nettverkskortet på jobben, og der fungerer det som det skal. Kva kan vere gale? Har reinstallert driver og nettverkskort til ingen nytte. Står kun slik som vedlagt bilde. Nokon som har vært borti eit slikt problem før? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Edit: Var for kjapp. Har du prøvd annen PCI-slot? Kan være overspenning som har knekt PC. Evt prøv å legg inn OS på nytt? Sjekk at router sender på kanal 1-11. Sender den på 12 eller høyere kan software blokkere kanal. Endret 3. september 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Edit: Var for kjapp. Har du prøvd annen PCI-slot? Kan være overspenning som har knekt PC.Evt prøv å legg inn OS på nytt? Sjekk at router sender på kanal 1-11. Sender den på 12 eller høyere kan software blokkere kanal. Skifta kanal, og der fant den jammen routeren!! Tusen hjertelig takk for hjelpa la7dfa.com! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fine greier. Forklaringen er at du har fått USA-kanalvalg når du la inn software på nytt. Dette kan endres til EU eller Norge slik at du får alle 13 kanalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå