-kga- Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fintes det noen gode plugins til eclipse som øker farta på kodinga, helst til Java. Har noe greier til Visual Studio som blant annet kommer med automatiske forskal til hva jeg skriver som er veldig kjekk. Dvs om jeg har en variabel kalt myHomeToilet og jeg sener i koden skriver deler av setningen i så kommer den med den settningen som ett forslag (og muligens andre om andre ord som er brukt også paser) så jeg kunn kan velge den fort og greit. Andre hurtig ting er også ok. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er en stund siden jeg har brukt eclipse, men jeg lurer på om du må trykke ctrl+space. Sjekk ut netbeans også, der er det langt lettere å finne plugins og det er mindre bugs etter min erfaring. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 clcl for å kunne kopiere flere ting mousefeed, for å lære seg snarveistaster sikkert noe fler også, men intellisense er meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå