RRhoads Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 fin artikkel. Men, de riktige terminologiene på "evaporator" og "radiator" når det gjelder fasekjøling er fordamper og kondensator. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 jeg leste kjapt igjennom, og ble overrasket.. ingen resultater fra NOE? jaja, skjønte etterhvert at dette var mer enn guide.. men jeg vil se resultater her jeg sitter på BI klokken 08.30 midt i Finans og Økonomistyring ellers kommer det kanskje noen MARS resultater fra meg snart... kanskje... hvis jeg får tid.. noen av dere som faktisk har sett MARS kortene? de er så ufattelig store at det er kvalmt. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Meget bra guide. Bra å se en oppdatert og noe enklere gjennomgang av isolasjon enn det som stod i min guide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 *Klapp, klapp* Veldig bra artikkel, hifiking! Eg fekk sinnssjukt lyst på litt tørris no, altså... Klokke min gode gamle E8400 til helvete... Og eg eg må seie meg einig med gsn. Denne og den artikkelen om alternativ kjølepasta er dei desidert beste artiklane herfrå på lenge! "MeToo". Har lagt hardware/klokking litt "på hylla" en tid, men dette var en meget bra artikkel HifiKing/Henning. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nice artikkel Nesten som om overklokking.no har vendt tilbake Keep up the good work. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takk for gode tilbakemeldinger, håper jeg også har vekket overklokkeren i flere enn de som allerede drev/driver med overklokking. Jeg håper at miljøet i Norge skal vokse litt. Det beste hadde vært om vi hadde klart å bli en Oslo-basert gjeng som drev litt OC på høyere nivå. Og gjerne klart å skrape sammen noen sponsorer. En utopi Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Høres ut som en god plan Hva med å lage en egen tråd om dette Hifiking? Sjekke interessen osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde vært med jeg ( hvis det hadde vært greit ), sånt er bare artig:) Det hadde vært artig med en fast gjeng eller ihvertfall noen kunne møtes fast:D Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Jepp, det er vel planen at flest mulig får være med, og spesielt overklokkerne her på hw.no For usponset overklokking kan jeg stille med leilighet i sentrum, men jeg har ikke bil til innkjøp av dice/ln2. Har noen potter og et i7 hk som er dedikert til oc. Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, for de av dere som ønsker å vite litt mer om prinsippet rundt fasekjøling kan ta et en titt http://www.magnusson.as/?p=148. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå