hifiking Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurer du på noe i forbindelse med bruk av flytende nitrogen eller kompressorkjøling? Les mer Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Meget bra og utfyllende artikkel! Slikt vil vi ha mer av Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 oi oi oi! Dette var litt av en artikkel! Takk for all den flotte infoen (: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flotte saker, hifiking! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Takker for en fin guide. Bra det er liv i gamle overklokking.no! Fikk litt lyst på en bil med tørris på døra nå Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og den store gevinsten av overklokking er... ? En poengsum på ei nettside.. ? og dette har man brukt flere tusen kroner i utstyr på... Makes no sense.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kjempe guide, Hifi! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og den store gevinsten av overklokking er... ?En poengsum på ei nettside.. ? og dette har man brukt flere tusen kroner i utstyr på... Makes no sense.. At man har en hobby som man synes er fasinerende og gir glede for seg selv. Og folk bruker 1000-vis av kroner på alle mulige slags hobbyer uten at det gir noen gevinst. Personlig klokker jeg ikke (eller moderat), men synes det er fasinerende både å se og lese om. Personlig er det f.eks vel så tåpelig å bruke 1000-vis av kroner på å style en bil, ha i overfett lydanlegg, eller bruke penger på modchipping som gir mer effekt som man uansett ikke har særlig nytte av. Og det var en meget bra guide, slike artikler er det vi vil ha på hw.no. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bra saker, dette her! Har ikke tenkt å begynne med noen form for ekstremkjøling selv med det første, men har alltid lurt på flere av tingene som blir forklart i artikkelen. Vil ha flere artikler som denne her Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 God begynner-artikkel det der. Nyttig og konsis på de viktige punktene. Takk for at du tok deg tid til å forfatte dette. Det er slikt som trengs for å blåse liv i overklokkings miljøet. Dette, og litt mer profilering når de beste gjør et hopp mot toppen som **dp** gjorde tidligere i sommer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Kjempeflott artikkel Hifi Man kan også bruke knetgummi til og isolere, men det som armaflex trengs litt trening før man klarer og få det 100% tett. Men som alt annet så er det trening som gjelder:) Endret 3. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bra artikkel, her lærte jeg litt av vært Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Veldig flott artikkel! Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hmm, er no en del andre som også hevder seg bra worldwide innen overklokking av cpu (høyest frekvens) Tror Henning Sagen må inn på ripping.org og sjekke amd siden, er faktisk en nordmann som har flest verdensrekorder der.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så må man nevne kongen av LN2: Kin|pin Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hmm, er no en del andre som også hevder seg bra worldwide innen overklokking av cpu (høyest frekvens) Tror Henning Sagen må inn på ripping.org og sjekke amd siden, er faktisk en nordmann som har flest verdensrekorder der.. Kopfler du mener ja;) De fleste som driver med oc vet hvem han er:) Men de går vel utifra de som tar de "dyreste" wrene hvis det sier deg noe. Endret 3. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så må man nevne kongen av LN2: Kin|pin Det var jo en annerledels måte å skrive Kingpin på Trodde det var: K|NGP|N Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hehe var litt kjapp der ja Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 God artikkel, denne og den om husholdningsartikler til termisk pasta er av de bedre jeg har lest på HW på lang tid Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 *Klapp, klapp* Veldig bra artikkel, hifiking! Eg fekk sinnssjukt lyst på litt tørris no, altså... Klokke min gode gamle E8400 til helvete... Og eg eg må seie meg einig med gsn. Denne og den artikkelen om alternativ kjølepasta er dei desidert beste artiklane herfrå på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå