ThorU Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 jeg mistenker at det er noe galt med Tamron objektivet mitt. Jeg må blende ganske mye igjen for å få skarpe bilder, selv om dette skal være et skarpt objektiv. Det hender også at objektivet bommer på fokusen. Hvor kan jeg levere det inn og hvor mye vil det komme til å koste sånn cirka? Det er kjøpt brukt, og jeg har ikke kvitering. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er usikker, men du kan sjekke med Camera & Videoteknikk i Bergen. De fikset et Sigma jeg hadde ihvertfall. Prisen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lever det inn der du kjøpte det er nok mest fornuftig, så koster det ingenting. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er kjøpt brukt, og jeg har ikke kvitering. Lever det inn der du kjøpte det er nok mest fornuftig, så koster det ingenting. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har du spurt om selger har en kvittering han kan låne/skanne til deg? Lenke til kommentar
Poacherz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Japan foto har en serviceavdeling. Vet ikke om de gjør sånt. Ring 47292441 og spør. Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gi meg beskjed på om hvordan dette går da, skulle gjerne sendt et objektiv til justering selv, dog et sigma objektiv. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Har snakket med selger og skal få kvitering. Var også innom Japan Photo i går og de sa at det bare var å komme innom med det, så skulle dem se på det, og evt. sende det inn til reperasjon. Vet ikke om de gjør det gratis hvis det ikke er kjøpt hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå