jdh1234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har du noen forslag på laptop som jeg kan kjøpe? Har lett, men finner liksom ikke noe som passer. Den bør helst ikke være tung, 13-15" skjerm, helst Acer, under 8 tusen, god nok RAM og minne på hardisk, skal brukes til jobbing, men må tåle noen spill. Bare link som svar, så ser jeg selv mvh Jørgen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Anbefaler deg å se på denneog dennetråden. Har selv bestilt meg en Acer Aspire 5935G Lenke til kommentar
alsaker Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har du noen forslag på laptop som jeg kan kjøpe?Har lett, men finner liksom ikke noe som passer. Den bør helst ikke være tung, 13-15" skjerm, helst Acer, under 8 tusen, god nok RAM og minne på hardisk, skal brukes til jobbing, men må tåle noen spill. Bare link som svar, så ser jeg selv mvh Jørgen ka du syns e så bra me acer? klikke it dæm jævlig fort????? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da kan jeg minne om at komplett og mpx har fått den inn på lager, min sendes nok i dag, så kommer med mine synspunkt om maskinen om 4-5 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå