HeatSeeKinG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Av all faenskapen som bedrives av NRK kommer dette særskilt høyt opp på lista. Jeg lurer faktisk på om dette er en bevist provokasjon fra NRK bare for at folk skal hate dem enda mer. At lisensen går til faenskap som: MGP MGP jr Country jukebox 20 spørsmål. 1.div fotball teksting på nynorsk NRK 2 snakker for selv All drittsporten(curling, orientering, friidrett, rulleski, kvinnefotball etc) Ski er det dummeste jeg ser på tv. Elendige programledere etc....... Jeg forventer en ekstremt redusert lisens neste gang. Dette er kun ment som en provokasjon fra NRK, eller muligens gratis FRP reklame. Tror nok FRP nyter godt av dette. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 NRK skal ha litt av alt, litt sport, litt for barna, litt for de eldre etc. Så hvorfor skulle da folk betale lisens for at NRK skal kun sende sport? Ja, dere vet at det er det som har kommet til å skje, det har vært sport fra start til slutt, alt annet hadde blitt flyttet over til NRK2 og NRK super, kanaler som langt fra alle har. Er ikke det litt egoistisk å kreve at NRK skal ta ut programmer for alle for å tilfredsstille en gjeng? MGP er et program, går over 1 dag og tar en brøkdel av tiden som VM tar bort så sendemessig har den lite eller ingen relevansen. Jeg er ikke noe for NRKs lisens og programmene NRK sender, men jeg synes ikke det er greit at sport skal gå fremfor alt, som den gjør når sport sendes. Jeg er møkka nok lei av fotball som det er (og er en stor hater av det) så for min del er det bare fint. Bakdelen er derimot at jeg mest sannsynelig kommer til å gå glipp av noen episder med The Simpsons på viasat 4 fordi 22 tullinger skal springe etter en lærkule i 90 minutter tilsammens for å sende den inn i en kasse av fiskegarn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det går ikkje så mykje sport på NRK. Det er mykje på vinteren, samt at dei dekker ein del friidrett, men fotball finnes knapt på NRK lengre. Bear: Me har forstått at du ikkje er noko fotballfan no, ingen grunn til å skrive om desse "22 tullingene som spring etter ei lærkule" i alle innlegga. Endret 5. september 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vel, sjakk ansees som en sport men jeg har fremdeles til gode å se nok sjakk på NRK, kanskje vi skulle kreve at NRK sender neste Sjakk VM med live feed? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gleder meg stort til en sesong med med mindre fotball! Finnes ingen mening i at en statskanal som finansieres av oss skattebetalere skal bruke så uhorvelig med penger på noe så fanatisk høyt priset som et fotball-VM... Blir nesten som å sette opp bomringer som alle må betale i for å få se formel 1 1 Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Som innbitt fotballhater er jeg ikke direkte lei meg for at NRK solgte disse "rettighetene" *flier rått* Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Som innbitt fotballhater er jeg ikke direkte lei meg for at NRK solgte disse "rettighetene" *flier rått* Da er vi to! 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så dere elsker med andre ord MGP? Lenke til kommentar
investor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 nå siden de selger det kanskje vi får utbytte? lisenspengene i retur? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hvem i helvette er det som titter på NRK da? Om jeg tør spørre? Det eneste som er verdt å se på NRK er nyheitar på teknspråk, og jeg er, sist jeg sjekka, ikke døv, så da var det ute av bildet også. Hvis TV-en står på står den på Animal Planet eller med en DVD, ikke nødvendigvis en film, men gjerne en god serie. Så alt i alt kunne jeg egentlig bare ha kobla ut hele antenneledninga. Lisens betaler jeg ikke. Kommer det lisensmann hit tupper jeg-n i røven og sendern på dør. Han har ikke mange rettigheter uansett. Endret 7. september 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvem i helvette er det som titter på NRK da? Om jeg tør spørre? Det eneste som er verdt å se på NRK er nyheitar på teknspråk, og jeg er, sist jeg sjekka, ikke døv, så da var det ute av bildet også. Så fordi du ikkje ser på NRK antar du at ingen andre gjer det heller? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fotballen irriterer meg ikke halvparten så mye som all skisporten og friidretten. Kappgang, stavhopp, 800-meterløpere med udefinert kjønn, HVEM BRYR SEG? Og hvorfor går de i reprise to ganger på samme dag? Når det står på som verst, kan man ikke slå på TVen uten å se et stavhopp man allerede har sett. De sender (desverre) ikke tre episoder av Sjukehuset i Aidensfield etter hverandre, eller Poirot. Kunne de ikke heller gjøre det? Fotball er greit nok, men ikke på det prisnivået. Det holder at de viser noen klipp og leser opp stillingen i den ordinære sportssendingen mellom Nyhetene og Været. Om jeg liker MGP? Helt akseptabel lørdagsunderholdning en gang i året. Det var høyere standard i år enn jeg er vant til. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Helt greit at NRK bytter bort noe uintressant (for det meste utenlandsk fotball) Vel.... kamper fra fotball-VM er vel blant de mest sette programmer på TV. Nordmenn er generelt veldig interessert i å følge idrett på TV (særlig vinteridrett og fotball/håndball og friidrett). Om man selv ikke syns noe er interessant er jo litt på siden.. NRK skal jo ha et allmenkringkastings-ansvar og i den forbindelse er sendinger fra fotball-VM naturlig. Det er på ingen måte en "nisje-interesse" i Norge selv om enkelte her syns det er uinteressant og mer enn nok fotball på TV allerede. Lenke til kommentar
Eugene Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det ikke mening at football er tilgjengelige til alle og dette er grunnen NRK fikk det? Er det noe andre som betaler kringskastingsavgift som har godkjent dette? NRK kan kaste bort flere hundre milljoner nok for 2t med MGP ? Politianmelde styret til NRK... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå