Ditlefsen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) hei kloke hoder. nå har jeg forsøkt det jeg kommer på av smarte løsninger for å få konas dokumenter ut fra den gamle 2,5" 200gb SATA disken hennes, men jeg får ikke tilgang til disken via dette adapteret. forhistorien er at hennes laptop gikk i gulvet, hdd fikk en skade, ble byttet ut (det gikk fint å boote fra den gamle disken, men vi fikk BSOD etter litt bruk og en chkdks avslørte flere ødelagte sektorer)nå har jeg kjørt opp den nye disken hennes og maskinen fungerer som før. men dokumentene hennes må jeg få ut fra gamle disken. noen erfaringer/forslag til hva jeg kan gjøre? min kjære svigerfar forteller at det aktuelle adapteret er fryktelig kranglete selv på nye disker, noe jeg håper og ber om at er tilfelle nå også, da jeg har kniven mot strupen når det gjelder disse dokumentene. all hjelp og forslag mottas med takk *edit* jeg har forøvrig forsøkt å kjøre disken og adapteret opp i vista home og win7 RC. har vært inne på tanken å forsøke en ubuntu live cd og se om det virker, men har lite erfaring på det området så vet ikke om det vil utgjøre noe forskjell. Endret 3. september 2009 av Ditlefsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå