Aetius Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi ba våre lesere om å sende oss sine beste bilder, og nå har vi valgt ut de beste av de beste. Les mer Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulere dere som vant jeg derimot gikk det skeis med her men regna ikke med noe annet da jeg aldri vinner verken i noe her eller andre spill er vell mitt jos i livet. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer alle de som vant Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer til vinnerne. En særdeles verdig vinner! Lenke til kommentar
boos Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flotte bilder...gratulerer! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Alle de presenterte bildene var veldig flotte. Absolutt verdige vinnere. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Glemte forresten å nevne at juryen foreslo tittelen "Tissetrengt" på vinnerbildet... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Wow... Jeg er imponert... Særlig vinneren og andreplassen er bilder jeg hadde betalt for å få henge på veggen. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Meget bra! Verd å merke seg at man ikke trenger et dyrt DSLR for å ta vinnerbilder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Får sitere meg selv her. Konkurransen er soleklart fikset siden jeg ikke vant. Men fra spøk til banan vil jeg gratulere alle som nådde opp, det er en samlig svært vakre bilder, som jevnt over viser både teknisk og kunstnerisk høy kvalitet. Flott. (Slik går det når man poster i feil artikkeltråd.) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Får sitere meg selv her. Konkurransen er soleklart fikset siden jeg ikke vant. [snip] (Slik går det når man poster i feil artikkeltråd.) Nei, slik går det når du på forhånd lover bestikkelser og ingenting ankommer Akam-redaksjonen... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kom ikke whiskyen frem? Sendte jeg bare til Masaharu Okubo? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Kom ikke whiskyen frem? Sendte jeg bare til Masaharu Okubo? Dukket ikke noe whisky opp hos meg; så du sendte ikke til feil adresse heller ... Tom Endret 3. september 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 iknowhiskey herigårren hklererass.. oiu rpøet jge meg n?å Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Eneste jeg har imot vinnerbildet er at det ikke var mitt Jeg er helt enig med juryen ang. vinnerbildet. Det var faktisk min favoritt etter jag hadde kikket gjennom galleriet for noen uker siden. Så gratulerer så meget til vinneren Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Argg.. denne glemte jeg å være med på Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du mener at du har noe klart bedre enn vinneren på lager? Lenke til kommentar
Sprengstoff Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tusen takk for hyggelige kommentarer, det settes stor pris på og gratulerer til de øvrige vinnerne, mange bra bilder her. Når det gjelder tittelforslaget, så ble faktisk bildet tatt under en tissepause Bildet er tatt med en canon G9, min trofaste reisevenn. Så ja, dyrt utstyr garanterer slett ikke bedre motiver. Det hjelper, men et hvilken som helst kompaktkamera tar uansett bedre bilder enn en blytung D700, som må bli hjemme til fordel for mat og sovepose tofagerl : Hvis du vil ha bildet mitt hengende på veggen kan jeg sende deg en printbar versjon. God helg alle sammen! Lenke til kommentar
mingu Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer masse til vinneren! personlig likte jeg andreplass best, men det er bare fordi jeg foretrekker bilder som er analoge. vel, jeg vet ikke om det er analogt, jeg har ikke så mye peil, men det har ett analogt preg hvertfall, med støvet og de duse fargene. MEN mest fornøyd er jeg med å se mitt eget bilde på tredjeplass, jeg har smilt for megselv resten av dagen av det, og kommer sikkert til å smile en uke til. tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg