meitemark Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 1) Muligheten for innloggede brukere å ekskludere spesifikke butikker fra søk. Det finnes enkelte butikker jeg har hatt dårlig erfaring med, og ikke ønsker å kjøpe fra. Da er det irriterende å få de opp hele tiden (gjerne fordi de har den aller billigste prisen på nesten hva nå enn man søker på). Eventuelt muligheten til å velge ut favoritt butikker? 2) Kunne sortere harddisker etter pris per GB? Og så en feilmelding: https://prisguiden.no/product.php?p...2&cat_id=29 her har et headset og en skjerm blandet seg. Jeg prøvde å rapportere via skjemaet, men etter 3 ganger med "Feil kode, vennligst korriger og prøv igjen.", er det enklere å gå hit. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 3) Sortere varer etter butikk. 4) Sortere etter en/flere butikk(er) som har varen på lager. Jeg vil helst handle hos Amentio, men jeg gidder ikke å sjekke hver eneste vare for å se om de har varen. [/hijack] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei og takk for tips! Skal videreføre dem til ansvarlige for utvikling av neste versjons Prisguide Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulle akkurat til å starte ny tråd med forslag om å kunne ekskludere webshops i prisguiden, og kom over denne. Bør være enkelt å få til, så håper dette blir en realitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg