|DevilBoy| Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har bestilt biletter til den nye matrix GLEDER meg gjør du? Din mening om matrix... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor mange poster ang. den nye Matrix filmen har jeg ikke sett før? har billetter til filmen ja Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 har ikke billetter enda men det kommer.. forventer ikke mye handling i filmen men masse action. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 har ikke ... kommer ikke til å kjøpe .. og neketer å se den på kino ... PS: de ble slaktet av ALLE ... høyeste jeg har sett er 3er i DB Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 nettavisen gav 5. Jeg gleder meg som en gris, og tror jeg vil bli fornøyd. Har bestilt animatrix DVD'n, skal få tak i spillet. blir fett! Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Gleder meg noe sinnsykt til den kommer. Den kommer til tromsø 21 mai, å det er bursdagen min, så det blir jo max å se den da. Kjøpte billetter på nett rett etter at det var mulig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har ikke skaffet meg biletter...men skal helt sikkert se den...driter i hva aviser og nettsteder o.l. gir filmen i terningkast! om den får 1 i VG så betyr det ikke at den er dårlig etter min smak! kan være jeg liker den... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Den skal SELVFØLGELIG sees, men tror ikke det blir like kick-ass følelse som den første.. blir heller noe sånn x-men2 opplegg, ganske middels film men morsomt for øya. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Har ikke skaffet meg biletter...men skal helt sikkert se den...driter i hva aviser og nettsteder o.l. gir filmen i terningkast! om den får 1 i VG så betyr det ikke at den er dårlig etter min smak! kan være jeg liker den... INGEN filmer slår matrix det er bare en film som er i NÆRHETEN! Den heter equilibrium den må ses er ikke i norge og kommer ikke bestill eller last ned! http://us.imdb.com/Title?0238380 Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 skal se Matrix ja... Laste ned Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Når det gjelder warez så kan du holde det for deg selv. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 skal se Matrix ja... Laste ned' hehe.. kos deg med 300x200 screenern på 19" da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 GLEDER MEG VIIIILT!!!! Fyy, The Matrix Reloaded fortjener bedre behandling enn en dataskjerm! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 skal til tallinn i sommer er vell en moderne kino der. Så da blir det matrix nok en gang endelig får en vell si Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 jeg tror Matrix 2 kun vil være en ultra amerikansk film med det nyeste innen spesialeffekter og mange fine damer, men hva er galt med det Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Han som spiller neo (keanu reeves) Han ville ha så liten lønn som mulig så di kunne bruke pengene han skulle få til MANGE flere efekter! Nydeli gjort av han ikke sant! ' Han er den beste spilleren NOEN SINNE verden har sett GARANTERT Tipper jeg ska se den 4-8 ganger på kino! det gjorde jeg med den første Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har ikke ... kommer ikke til å kjøpe .. og neketer å se den på kino ... PS: de ble slaktet av ALLE ... høyeste jeg har sett er 3er i DB sjekk imdb du.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Matrix 3 skal også komme i år ikke sant? Jeg skal se Matrix reloaded mange ganger jeg også da! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har ikke ... kommer ikke til å kjøpe .. og neketer å se den på kino ... PS: de ble slaktet av ALLE ... høyeste jeg har sett er 3er i DB sjekk imdb du.. og hva med den siden? .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå