rosapanter Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nokie e72 skulle etter planen slippes tredje kvartal 2009 iflg. Nokia. Men etter hva jeg kan lese på amobil så har nokia nå presentert de mobilene som kommer i nærmeste fremtid, og jeg kan ikke se e72. Noen som har noen dato, rykter el.? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg snuser også litt på E72. Ryktene jeg har klart å lese meg til sier slutten av september, begynnelsen av oktober. Verdt å vente på, spør du meg. Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jepp. Vi får bare vente å se:-) Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bekreftet 20.10 hos en av norges største distributører. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ville fortsatt ikke vært helt 100% sikker på datoen nevnt i innlegget ovenfor. Holder vel å gjøre tre minutter research, så skjønner man hvorfor. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I følge vår Nokia-rep så har de allerede fått de første salgspakkene hos dem, og det er visst et sikkert tegn på at de er i rute til lansering. Fikk også bekreftet at dette ville være ca 20.10. Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bestilte 7.okt og fikk ETA på 20.okt på min bestilling hos Amentio, men det er fortsatt ikke noe endring i status på bestillingen min. Amentio har nå 5.nov som antatt dato på sine nettsider og det har flere andre også. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som har fått den ennå? Ser Komplett har forventet levering mandag, og mpx på lørdag... Har det kommet noen releasedato fra Nokia selv? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 +1 til når den kommer og: Er det æøå på tastaturet? : ) Lenke til kommentar
bujk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som har fått tlf ennå? Ser den har kommet i de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
BTT Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som har fått tlf ennå? Ser den har kommet i de fleste nettbutikker. Fikk en fra 20/20 mobile. Lekker telefon. Sliter med å få til exchange Mail på den. Noen andre som vet noe om dette? Stakk innom et par forhandlere. De skjønte ingenting.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som har fått tlf ennå? Ser den har kommet i de fleste nettbutikker. Fikk en fra 20/20 mobile. Lekker telefon. Sliter med å få til exchange Mail på den. Noen andre som vet noe om dette? Stakk innom et par forhandlere. De skjønte ingenting.. Skal være ganske smal sak å legge inn exchange på den. Anbefaler forøvrig Roadsync fremfor Mfe. Spesifikt hva er det du ikke får til? Lenke til kommentar
caper Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fredrik-Fyksen: ja, det er egne knapper for æ, ø og å Til og med hurtigknapper for lommelykt og blåtann BTT: det settes opp i Epost programmet som allerede ligger inne, skal være en enkel sak. Du finner ikke MfE som fungerer til den telefonen. Lenke til kommentar
BTT Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen som har fått tlf ennå? Ser den har kommet i de fleste nettbutikker. Fikk en fra 20/20 mobile. Lekker telefon. Sliter med å få til exchange Mail på den. Noen andre som vet noe om dette? Stakk innom et par forhandlere. De skjønte ingenting.. Skal være ganske smal sak å legge inn exchange på den. Anbefaler forøvrig Roadsync fremfor Mfe. Spesifikt hva er det du ikke får til? Noe av det samme som disse sliter med: http://discussions.europe.nokia.com/discus...essage.id=52410 http://discussions.europe.nokia.com/discus...thread.id=52646 http://discussions.europe.nokia.com/discus...thread.id=20376 Etter 30 min på tlf. med Nokia support så sier de at det er noe informasjon fra exchange som telefonen tolker feil. En av feilmeldingene som kom opp hadde de aldri hørt om en gang. Så, til de som skal kjøpe E72 og bruke den mot exchange. Lykke til.. Lenke til kommentar
BTT Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk akkurat vite etter at vår E72 nå er returnert til forhandler at det er et kjent problem med exchange på denne mobilen. Nokia sendte et spørreskjema som de ville ha tilbake. Så, til dere som kjøper denne telefonen for å bruke den mot exchange, jeg håper dere har riktig versjon av exchange, hva nå enn det er. SBS 2003 sp2 fungerer ihvertfall ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå