Gå til innhold

Den store "ignorer DLF"-tråden


Shruggie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser mye trolling og avsporing her, det eksisterer fryktelig mye slik (inkludert personangrep) de siste dagene fra flere hold.

 

Å diskutere her på forumet innebærer visse spilleregler. Det er som en fotballkamp, om du tror du kan løpe ut og spille fotball med en slegge så blir man fort eskortert av banen. Det samme går for diskusjon her inne.

 

Det er mulig å tenke før man skriver og vurdere om man a) skriver noe relevant til trådens tema og b) skriver noe saklig.

 

Beklager hard tone, men nå begynner tålmodigheten virkelig å bli satt på prøve. Vi ønsker å beskytte alle budskap, men om budbringerne ikke makter å styre seg selv så viser vi vedkommende døren. Det er faktisk helt og holdent opp til hver enkelt og det er absolutt ikke noe vi ønsker, dette er tross alt et diskusjonsforum. Jeg vil ellers anbefale folk å bruke tid på å lese forumet også, enkelte virker kun å være i responderingsmodus.

Lenke til kommentar
Å diskutere her på forumet innebærer visse spilleregler. Det er som en fotballkamp, om du tror du kan løpe ut og spille fotball med en slegge så blir man fort eskortert av banen. Det samme går for diskusjon her inne.

 

HELT ENIG, og første spilleregel i en debatt er nettopp å ikke bruke vold. En rasjonell debatt forutsetter at hver av partene kan være uenige og gå hvert til sitt og bestemme over sine egne liv. Men når sosialister er “uenige” med liberalister må liberalistene fremdeles lystre sosialistene. Dette er altså ikke en debatt, men et sted hvor slaver ber om sin frigjøring og mesterne kommer for å kjefte på slavene for å være frekk. Sosialister må lære seg litt grunnleggende debattmoral. LA LIBERALISTENE FÅ LEVE I FRED!

Endret av Marxisten
Lenke til kommentar
HELT ENIG, og første spilleregel i en debatt er nettopp å ikke bruke vold.

 

Jeg ville henstille deg til å prøve å gå ut i en diskusjon der du ikke automatisk svartmaler din opposisjon som sosialistiske fascistiske voldtektsmenn.

Kansje du da ville funnet ut at noen er enige med deg i noen av punktene dine; istedet for å drive dem vekk og få dem til å tenke på deg når de tenker på DLF.

Lenke til kommentar
HELT ENIG, og første spilleregel i en debatt er nettopp å ikke bruke vold.

 

Jeg ville henstille deg til å prøve å gå ut i en diskusjon der du ikke automatisk svartmaler din opposisjon som sosialistiske fascistiske voldtektsmenn.

Kansje du da ville funnet ut at noen er enige med deg i noen av punktene dine; istedet for å drive dem vekk og få dem til å tenke på deg når de tenker på DLF.

 

Hahaha! Ufattelig godt sagt. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville henstille deg til å prøve å gå ut i en diskusjon der du ikke automatisk svartmaler din opposisjon som sosialistiske fascistiske voldtektsmenn.

 

Det er et faktum at liberalister må adlyde sosialistene.

 

Ja, men hva hadde det med saken å gjøre?

 

Prøv å føre en diskusjon med argumenter, istedenfor å kategorisk avfeie alt folk sier som "ondt", "sosialistisk", "kollektivistisk" og "ufornuftig".

Lenke til kommentar
Jeg ville henstille deg til å prøve å gå ut i en diskusjon der du ikke automatisk svartmaler din opposisjon som sosialistiske fascistiske voldtektsmenn.

 

Det er et faktum at liberalister må adlyde sosialistene.

 

Ja, men hva hadde det med saken å gjøre?

 

 

Da er det alltså ikke en debatt, som nevnt.

Lenke til kommentar
Jeg ville henstille deg til å prøve å gå ut i en diskusjon der du ikke automatisk svartmaler din opposisjon som sosialistiske fascistiske voldtektsmenn.

 

Det er et faktum at liberalister må adlyde sosialistene.

 

Ja, men hva hadde det med saken å gjøre?

 

 

Da er det alltså ikke en debatt, som nevnt.

 

Ok. Hvis det er slik du oppfatter det, betyr det da at du nok en gang har tenkt å slutte å "debattere" på dette forumet, slik du tidligere har lovet?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...