Marxisten Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det kalles å velge. Vil du ikke gi folk lov til å velge partner? Venner? Arbeidstakere? Kunder? Er du mot valgfrihet? Nok en stråmann fra sosialistleiren. Dere må som alltid forvrenge virkeligheten. Uten skitne triks, har dere ingen argumenter å vinne. Endret 3. februar 2010 av Marxisten Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det kalles å velge. Vil du ikke gi folk lov til å velge partner? Venner? Arbeidstakere? Kunder? Er du mot valgfrihet? Og du som klager på stråmenn Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Sosialister har en egen teori om hva som skjer dersom laissez-faire innføres, nemlig at de aller svakeste vil ligge og sulte og dø i gatene. Sosialistene kaller dette for sosialdarwinisme. Det de egentlig sier er at sosialistene selv ikke vil løfte en finger for de fattige med mindre de har en pistol i hånden som de kan plyndre andre med. Sosialister har altså valget mellom å forkaste et fritt og fredelig samfunn eller å faktisk gjøre noe selv for de fattige helt frivillig. Gjett hva de velger? Diktatur. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Oisann, nok en avsporing full av ubegrunnet propaganda! Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Hver og en eier sitt eget liv. Alle mennesker er fornuftige, dvs. fredelige, inntil det motsatte er bevist, og har derfor rett til å leve i fred og bestemme over sitt eget liv. Den som ønsker å bruke vold mot et individ har altså bevisbyrden. Han må bevise at bruken av vold er nødvendig. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 lol, vold Jeg ville heller mene at den som ønsker å innføre en hittil uprøvd styringsform burde ha bevisbyrden for å overbevise alle de brunskjortede sauene om at dette nye er good shit. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det vil du nok si, men både moral og fornuft taler deg imoot. DU har bevisbyrden. Du vil nemlig initiere tvang. Du mener at du eier andres liv. Det må du bevise. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har allerede 1 DLFer på ignore-lista mi. Forventer å få "sjikane!" og "personangrep!" slengt etter meg nå. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 diskriminering! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 diskriminering! Nei, jeg velger hva jeg skal se. Det er veldig liberalistisk. Jeg velger å ikke lese dine innlegg. Jeg velger bort frådende DLFere som deg. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har du rett til å velge selv? Nei, naturlige rettigheter eksisterer ikke! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har du rett til å velge selv? Nei, naturlige rettigheter eksisterer ikke! Det var da svært til positiv frihet fra deg, Rothbard. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ah, så du har skjønt forskjellen nå? Blitt liberalist? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ah, så du har skjønt forskjellen nå? Blitt liberalist? Jepp, og jeg skal være individualist og stemme SV! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Det kalles å velge. Vil du ikke gi folk lov til å velge partner? Venner? Arbeidstakere? Kunder? Er du mot valgfrihet? Har du rett til å velge selv? Nei, naturlige rettigheter eksisterer ikke! wut? Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 blitt fascistisk sosialist som du ser Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 blitt fascistisk sosialist som du ser wut? Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 morsomt at sosialistene er uenige med meg selv når jeg konverterer til sosialismen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Du konverterer ikke, du bare kjeder oss med dårlig sarkasme, Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Du konverterer ikke, du bare kjeder oss med dårlig sarkasme, så stikk fra tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå