ticsyboy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei! En kamerat har et visa kort, med ødelagt stripe og chip. Han er skyldig meg 200kr, og det jeg og han lurer på er om det går an å bruke visa delen (koden fremme på korte) Til å sette inn penger på min konto? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei det går ikke. Forann på kortet er bare kortnr. Du må gå gjennom nettbank eller ringe posten og bestile nytt kort. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Nei det går ikke. Forann på kortet er bare kortnr. Du må gå gjennom nettbank eller ringe posten og bestile nytt kort. Ringe posten å bestille nytt kort? Hvorfor posten? Men hvordan får de inn pengene på konto de som har nettbutikk da? Da bruker du jo bare koden... Går det an å bruke paypal og sende de til en annen konti? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Han må ringe sin bank, ikke posten. Nettbutikker har avtaler med Visa osv. for å få bruke dette som betalingsmetode. Dere kan bruke paypal, men da trekker paypal litt gebyr (15 kr elns av 200 kr). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå