GrevenLight Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva faen?! Den sangen er drit bra, hørte på den mye før, kan være enig med at videoen er ganske snål men sangen er faen meg fet! Den her er rimelig teit Se filmen hos Youtube Minner litt om Kurtis Blow - The Breaks Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sangen i seg selv synes jeg ikke er så ille, men videoen er jo helt vill.[...Trollech...] Jeg ser Trollechen din og høyner med Immortal - Call Of The Wintermoon: Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Når dere er inne på slik jævelskap (føles personlig som å bli "voldtatt i øregangen"). Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Den er sykt morsom da Elsker den når butters synger den på South Park Chaccaron er vel den teiteste sangen her på forumet må jeg si. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ÅÅÅ fyyyyy faaaeeeen! Så stygg! Definitivt den styggeste her Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 The Trashmen - Surfin' bird Se filmen hos Youtube Den er skikkelig teit, men digger sangen uansett! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hmm, etter min mening var det mange kule sanger listet. Som jeg personlig ikke synes er teite. Etter min musikksmak så er alt som minner om snoop dogg, eminem, 50cents og annet ('c)rap ekte møkk og ultrateit. Det er ikke engang kategorisert som "musikk" hos meg, snarere "gnagende støy". Men, men - dere har iallefall glemt av en teit sang. Som er så teit og dum at den nesten er kul: Peaches - Rosa Helikopter. [Edit]Måtte rette opp litt, da forumet "oversatte" et av tegnene mine.[/Edit] Endret 16. september 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fugledansen er den aller jævligste og mest tilbakestående drittlåta noensinne, uten sammenligning. Hvis du liker denne, er det noe alvorlig galt med deg (du skal få lov hvis du er mongo). Intet promillenivå unnskylder denne. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) INGEN slår denne i "teithet" Se filmen hos Youtube Endret 16. september 2009 av runesole Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Nuff said. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) INGEN slår denne i "teithet" Se filmen hos Youtube Haha i satan En til! Se filmen hos Youtube Endret 16. september 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mye tull her, men mange god låter her også Syntes de her er ganske teite: Lenke til kommentar
Warz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Inga from Sweden kanskje? lol Ellers er jo 6 little eggs ganske sær Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Nuff said. Er du gal? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Syntes denne hører til her: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hmm, etter min mening var det mange kule sanger listet. Som jeg personlig ikke synes er teite. Etter min musikksmak så er alt som minner om snoop dogg, eminem, 50cents og annet ('c)rap ekte møkk og ultrateit. Det er ikke engang kategorisert som "musikk" hos meg, snarere "gnagende støy". +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå