AndyF Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 har seg slik at pc'en gikk til helvete i går kveld og klarer ikke fikse. Sitter og poster fra mobilen så det er litt jævli å søke osvosv. Men problemet er at når jeg slår på pc'en kommer det bootscreen osv, men etterhvert blir skjermen svart og ingenting mer skjer. Noen ganger skjer det før jeg engang får valgt bruker og noen ganger har jeg faktisk rukket å tilbringe noen min på skrivebordet. Pcen er forsåvidt en dell 6400 på 3,5 år, bare spør om dere trenger mer info. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Har en maskin her selv som oppfører seg ganske likt. Den bare slutter å virke etter en stund,den slår seg ikke av, bildet bare forsvinner, og den slutter å jobbe. Funnet ut at vist den står på lenge uten at jeg rører den så virker den etterhvert. Da virke den som den skal. Prøvd det meste med den maskinen nå. Prøvd annet skjermkort og strømforsyning uten hjelp. Lurer på om hovedkortet er ødelagt. Endret 3. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå