Mister t Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er interessert i en router som ikke er trådløs, fordi jeg får vondt i hodet av det trådløse systemet. Har for tiden en d-link 655, og er fornøyd med den. Er det noen andre routere som er like bra, men uten trådløst? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det ikkje bare å slå av den trådlause delen? Det kan eg på min Linksys WRT610N, i alle fall. Rett nok med DD-WRT-firmware, men det er jo ikkje noko problem å legge inn. Knakande god ruter. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du kan slå av det trådløse på DIR-655 her: http://192.168.0.1/Basic/Wireless.shtml Når det gjelder påvirkning av trådløst nettverk, så er effekten meget lav (~0,028W) og sjansen for at effekten er mere enn bare psykisk har jeg mine tvil om :-) Forskning med høye strålingsdoser på rotter har vist at disse ikke får flere tilfeller av f.eks kreft enn normale labrotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå