ExtremeGo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er da på utkikk etter en gaming laptop jeg har tenkt på denne Jeg spiller for det meste CoD4 og venter på MW2 . Hvilke av de komponentene ville vært bra ? Lønner det seg å bestille fra utlandet? fordeler med å kjøpe laptop er at den er praktisk og ta med på lan og til kompiser o.l. noen tips? Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 den der kommer nok til å være mer enn nok pc for å drive de spillene du nevner;) ville dog ikke bestilt fra utlandet pga, noen garanti saker som jeg ikke kommer på akkurat nå... men lurt å bestille fra norge;) Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Noen flere som har meninger om denne laptopen ? er den verdt 25 000kr ? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen flere som har meninger om denne laptopen ? er den verdt 25 000kr ? Tja. Spørsmålet er hvor lenge den er verdt det? ps. Se PM Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ville heller kjøpt meg en stasjonær til 17K, og kjøpe meg en bærbar til 8K, da den bærbare vil være bra nok til de spillene du nevner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå