Wipeout Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kom over denne linken i dag : http://www.cdfreaks.com/news/7181 Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Noen som har fått det til å fungere ? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Med mindre dette blir godt dokumentert og utprøvd kommer jeg ikke å teste dette. + standarden dekker mine behov, akkurat nå ser jeg ingen fordeler med å også brenne -r/w, men det kan jo være greit å ha muligheten for fremtiden. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Wipeout: Spennende. Kult om noen mekker til en fungerende oppgradering. Noen som har fått det til å fungere ? Med hva? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Reggie Regis, den avataren var vel litt for stor, vel? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Den er 50x50 pixler og 2066 bytes. Hvordan får du det til å bli for stort? Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Reggie Regis, den avataren var vel litt for stor, vel? Nei den er faktisk ikke det ! Folk har klaget på den før og den er sjekket av to moderatorer. Den er til og med blitt fjernet av moderatorene. Yummi har sjekket den og selv lagt den ut igjen. Det er visst ingen som skjønner hva feilen er og hvorfor noen oppgir at den er så stor. Den er sjekket grundig og er IKKE for stor. La avataren min være i fred ! EDIT: Hvordan klarer du å få den til å bli for stor? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg tenker meg det kan være et optisk bedrag i form av at kantene rundt avataren din går i ett med bakgrunnen slik at den virker lengre enn det den egentlig er. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Kanskje det. Tok et screenshot av siden og kopierte avataren din og la den over min. Din er faktisk større enn den synlige delen av min. Kult ! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Reggie Regis, den avataren var vel litt for stor, vel? Sjekk den før du sier noe... Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 sjønner ikke at noen alltid skal klage på avataren til folk!?! er den 1 pixel for stor, så er det en som klager :wink: . . . Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Okei.. den er bare megastor! 150x150 pixler... Remote linking forbidden står det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Reggie Regis, den avataren var vel litt for stor, vel? Sjekk den før du sier noe... Ja bortsett fra den du hadde der før, den var ganske mye større. Ser jo nå at du har byttet den ut. Du kan ikke komme å påstå at den som var der før, ikke var altfor stor! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg tenker meg det kan være et optisk bedrag i form av at kantene rundt avataren din går i ett med bakgrunnen slik at den virker lengre enn det den egentlig er. Da kan de lære seg å merke bilder. Da ser man akkurat hvor stor den er hmm. Når jeg tenker over det ser min ganske stor ut Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 fUsiOn skrev : "Okei.. den er bare megastor! 150x150 pixler... " Hvordan får du til det ? Wipeout skrev: "Ja bortsett fra den du hadde der før, den var ganske mye større. Ser jo nå at du har byttet den ut. Du kan ikke komme å påstå at den som var der før, ikke var altfor stor!" Er det min avatar du snakker om nå ? Den har alltid vært like stor og er ikke byttet ut. asyrst skrev: "Da kan de lære seg å merke bilder. Da ser man akkurat hvor stor den er" Hvis du er så utrolig interessert i avataren min får du klare å finne ut av slikt selv! Et par kommentarer fra meg: 1. Denne tråden handler ikke om min avatar. Vil dere starte en ny tråd så gjerne for meg. 2. Avataren min er sjekket ut og godkjent av moderatorene, så back off! 3. Jeg har hverken tid til eller interesse av å krangle om noe så uviktig som avatarer. Det finnes faktisk mer interessante ting å diskutere. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 sjønner ikke at noen alltid skal klage på avataren til folk!?! er den 1 pixel for stor, så er det en som klager . . . Det er rett og slett fordi at det har blitt gjort klinkende klart at hvis ikke folk respekterer og overholder grensene som er satt, vil avatarfunksjonaliteten bli fjernet. Capice? Okei.. den er bare megastor! 150x150 pixler... Remote linking forbidden står det Hvor får du dette fra? Ja bortsett fra den du hadde der før, den var ganske mye større. Ser jo nå at du har byttet den ut. Du kan ikke komme å påstå at den som var der før, ikke var altfor stor! Da jeg sjekket avataren kun to timer etter at du postet ditt innlegg, var den fortsatt 50x50 pixler og 2066 bytes. Er du ute og ror? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Din avatar er grei nok den, hadde en avatar som jeg måtte bytte ut men den VAR 50x50 pix Kan det være noe feil med lesingen med enkelte nettlesere? Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 men over til det vi egentlig skulle snakke om. noen som har forsøkt å flashe ND-1100A med en ND-1300A BIOS ? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 HALLO? hva med å holde seg LITT mer til topic? syns sånn skjer litt vel ofte i linker! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 men over til det vi egentlig skulle snakke om. noen som har forsøktå flashe ND-1100A med en ND-1300A BIOS ? Vi trenger jo noe for å klare det. Har NEC gitt ut firmware til ND-1300A i det hele tatt? Personlig er jeg ikke særlig sugen på å gjøre det først. HALLO? hva med å holde seg LITT mer til topic? syns sånn skjer litt vel ofte i linker! Tråder warper. Slik er det bare. Plager det deg, ikke les dem eller hent en mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå