Aleksander-yo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei, har flyttet for meg selv nå og fikk med gratis Get internett + TV. Det som kommer gratis som standard er ganske shitty, har bestemt meg for å oppgradere internettet litt, men har også lyst på en programpakke som viser filmer. På Get sine sider ser jeg følgende valg som jeg tror kan passe meg: CANAL+ Film: 6 Filmkanaler, inkludert 1 stk HD-kanaler. Kr 199,- pr mnd. Get Viasat Premium Get Viasat Premium løpende abonnement kr 249,- . http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/Kanalside 49,- kroner ekstra i måneden bryr meg ikke, skal ha en av disse to kanalpakkene. Spørsmålet er hvilken. Trenger litt erfaringer fra dere om hva som er bra. Selv har familien alltid bruke Canal Digital men ikke de siste 3 årene. Jeg skal stort sett se på film, men jeg ser også at pakken til Viasat har litt flere kanaler enn bare film. Hva kan jeg forvente meg av begge leverandørene? Er noen bedre enn den andre? Takker for svar! Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Viasat uten tvil. Canal+ sender stort sett bare blockbusters og hypet filmer. Viasat med sin nordic, classic, drama har mye bedre utvalg. Spesialt av skandinaviske film perler (som man som oftest går glipp av ellers pga lite reklame budsjett osv) og gode klassikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå