CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er dessverre født i 92, men vil gjerne se i denne tråden og kommentere. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg vil stemme: Ja. På grunn av: Fordi jeg vil benytte meg av mulighetene demokratiet tilbyr meg. Hvis jeg kan påvirke måten samfunnet styres på, hvem som styrer og hvor vi skal videre, vil jeg selvsagt gjøre det. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal stemme På grunn av: Jeg er opptatt av politikk og har mange saker jeg er opptatt av å støtte og mange saker i mot. Jeg er tilhenger av demokrati, og for meg er det viktig å delta. I tillegg til dette ville jeg virkelig skamme meg den dagen Siv Jensen og Per Sandberg represterer den norske regjeringen i Norge og i verden ellers. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kommer ikke til å stemme En borgerlig regjering er til for de som har mye penger, og digger å pisse på arbeidsledige. Regjeringen vi har nå skjuler kritikk til etter valget: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3252333.ece Så skal jeg stemme på sossejævler eller løgnaktige, udugelige svin? Neppe noen av delene. Endret 5. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal stemme, fordi å ikke stemme bare forsterker bildet av den norske dekadente befolkning som tar alt for gitt. Videre mener jeg vi lever i ekstrem overfold og vil bruke demokratiske midler for å kjempe mot grådighet i frihetens navn. Er 1991 modell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg vil stemme: Ja, alle monner drar osv. På grunn av: Hvorfor ikke, jeg bryr meg ikke så mye, for jeg har en følelse av at DLF ikke kommer inn på partiet uansett, men heller DLF enn FRP / KrF / AP / SP Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skulle gjerne stemt og dermed endret landet litt, men jeg kan dessverre ikke fordi jeg er utenlandsk statsborger. Annengenerasjons tysker ftw Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis du er født i Norge er det vel en smal sak å skaffe statsborgerskap. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tviler på at søknaden ville kommet gjennom før valgdagen, så jeg venter heller 4 år. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal selvfølgelig stemme, og det fordi at å bo i et demokratisk land er langt fra noen selvfølgelighet, og vi trenger fortsatt en sterk rødgrønn regjering som kan demme opp for den overfloden de rikeste av de rikeste kan velte seg i om borgerlig regjering med Siv Jensen kan velte seg i. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skal stemme. Jeg har lidd meg gjennom dagens regjering, og vil gjøre det jeg kan (kan ikke gjøre så mye annet enn å stemme) for å få regjeringsskifte. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nei, jeg skal ikke stemme fordi jeg innser at det å stemme på noen av de veletablerte politiske partiene, ikke vil gjøre utgjøre noen forandring overhodet. For de som absolutt ''må'' stemme anbefaler jeg å stemme blankt eller å stemme på partier som ikke har sjangse til å hevde seg. VI lever i et demokrati,... Nei, det gjør du egentlig ikke. Og, kan bare legge fra deg fantasiene dine med en gang. .....og for at det skal fungere godt er vi avhengig av at alle som kan stemme bruker stemmeretten sin. Det spiller ingen rolle hva/hvem du stemmer på så lenge de du stemmer inn ikke gjør det de har lovet. Legg også merke til at folk kan skrike så høyt de bare makter uten å bli hørt. Hvor mange ganger skal folk falle for denne ''demokratiske'' løgnen, og hvor mange ganger skal de stemme på disse ''illuminerte'' på Stortinget, før de forstår hva som foregår? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, jeg vil stemme. Stemmer man ikke så kan man heller ikke klage syns jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja jeg skal stemme. er 91-modell Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Var da veldig til inntog av DLFere. :o Jeg har stemt. Fordi: Jeg ønsker ikke FRP i regjering og bruker min stemme til å forsøke å hindre at det skjer. Endret 10. september 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gidder nok ikke det. Mest fordi jeg aldri har fulgt med på ting så aner ikke hva jeg skal stemme. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jepp. AP. Lenke til kommentar
Right Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har allerede stemt, ja. Grunnen? Tja, samfunnsplikt, og de greiene der, for det meste. Og "alle monner drar". Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg skal stemme ja, alle som har stemmerett burde stemme. Hva jeg stemmer har vel egentlig ingen andre en jeg noe som helst grunn til å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå