faaeri Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi har opprettet en egen forumkategori for rykter om kommende kameraer og annet utstyr. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kult. Hadde ikke vært dumt med dette til alle sidene på tek.no... Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ideen er principielt god. Men spændt på at se om det virker i praksis. For hvor går grænsen mellem spekulationer om hvad der 'nok' er i den næste model af et eller andet, og hvornår bliver det deciderede rygter... Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 JA, vi elsker rykter og spekulasjoner. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 JA, vi elsker rykter og spekulasjoner. Men det bliver nok svært at undgå spekulationer i de almindelige tråde, men kan de rene rygter ryge ud, er det da et skridt på vejen. Det ville jo være smart hvis der til en tråd om nyheder af en eller anden slags var en paralleltråd om rygter, men har -desværre- ikke nogen god idé til hvordan det skulle fungere i praksis :-/ Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det meningen at denne delen kun skal være tilgjengelig for registrerte brukere? Fikk en feilmelding om at denne forumkategorien var beskyttet da jeg ikke var logget inn, slik at jeg ikke kom inn uten å logge meg på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg tror nok litt av cluet er at vi som steller på kjøkkenet () ikke er for overivrige med å klassifisere hva som er hva. Det er nok tilfeller der det er mest hensiktsmessig å flytte eller flette tråder, men på generell basis tror jeg nok fotodelen kommer til å fortsette å være rimelig liberal på de fleste felter. Lenke til kommentar
Bento Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 For hvor går grænsen mellem spekulationer om hvad der 'nok' er i den næste model af et eller andet, og hvornår bliver det deciderede rygter... Grensen går vel kanskje i det produktets spesifikasjoner blir offisielt lansert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg