Gå til innhold

Her er Xperia X2

Anbefalte innlegg

Og hva er forskjellen på om du mener det til meg eller han? Vi sa akkurat det samme. Fordi jeg ikke liker panelene? Sukk.

SPB er uansett ikke SE sitt verk, men noe de la til fordi det de lagde selv var for dårlig. Du burde ikke ta kritikk mot noe du liker som en personlig fornærmelse.

Nei men da ekskluderer du jo det meste av avanserte telefoner som finnes. Windows er jo ikke SE sitt verk. Symbian er jo i utgangspunktet ikke Nokia sitt verk. Android er jo ikke HTC sitt verk.

Så poenget mitt er, at uansett om spb ikke er SE sitt verk, så er det å finne i siste FW versjon, og da er det en del av telefonens egenskaper. Det kan du umulig nekte for. Og da du hadde din telefon, hadde du en mulighet som het "flere paneler". Trykket du der, fikk du laste ned SPb 2.0, enkelt og smertefritt.

At du ikke har skjønt Panels, har jeg skjønt ;) Men det betyr ikke at det er en dårlig løsning. Etter min mening er den genial, og lar deg som sagt bytte UI i en fei. Hvilken annen telefon lar deg gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Hvis du hadde oppdatert softwaren hadde du også hat Spb. Skjønner nå at du kun er ute etter å kverulere, du har null peiling på Xperia, og vet ikke hva du uttaler deg om.

Ble dette for vanskelig og skjønne for deg Poe?

PÅSTAND: Alle X1 som er solgt i Norge kom med spb-panel.

Nei det er feil, alle Xperia X1 som er blitt solgt har ikke kommet med spb panel ut av boksen.

JA, oppdatert software så får du det kanskje, eller bare last det ned.. Men det forandrer forsatt ikke at påstanden er feil.

Går du inn i butikken og kjøper X1, pakker den opp på utsiden så har du ikke spb-panel på telefonen(vist ikke de nye modellene har nyere software enn den jeg hadde).

Jeg er ikke ute etter og kverulere, jeg sa bare hva min telefon kom med. Og hva pokker vet du om hva jeg kan om Xperia eller ikke. Jeg sier kun en ting, kun hva min telefon kom med av panels. Også plutselig har jeg ikke peiling på Xperia?

Hva er det du holder på med, er du bare ett stort troll som prøver og lage kvalme?

Akkurat den var ikke ment til deg, beklager. Trodde jeg svart en annen bruker, som etter min mening kun er her for å kverulere. Så beklager, igjen.

ahaa, er vell egentlig fort gjort det da.. Så går greit det :)

Lenke til kommentar
Siden du er så glad i panelene... hvilke paneler bruker du?

Jeg bruker til daglig Spb Mobile Shell 3.0, Windows Live og Mediapanelet. On the Road, og Facebook blir også brukt av og til.

Nå er det kommet meldinger om at ny ROM med Win6.5 er ute til XperiaX1. Den kan ikke lastes ned, men er til utprøving.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...