Gå til innhold

Her er Nokias nett-PC

Anbefalte innlegg

Regn dermed ikke med å se denne maskinen solgt med hverken Linux eller Android. Dere som vil kjøre noe annet enn Windows på den, feks i dualboot kan bare glemme denne.
Selvfølgelig kommer den ikke med Linux eller Android. Nokia benytter ikke Android, og har sagt denne kommer med W7. Uansett, dette er det optimale for ca. alle :)
Nei, det er tilfredsstillende for de fleste. Men det skader ikke windowsbrukere at den støtter et annet OS itillegg.

Nå er det vel strengt tatt Linux og evt Android som ikke støtter hardware enn det omvendte som er tilfelle...

EEE 901. Installerte WinXP, Ubuntu, Kubuntu, EEEBuntu, you name it (etter oppgradering av SD disken). Det fungerte sånn passe bra, helt OK. Så installerte jeg Win7 RC, og maskinen var ikke til å kjenne igjen, superrask og superfin. Har aldri vert noen MS fan, men med Win 7 så har de virkelig jobba med saken - og fått det til. Jeg trodde tidligere at det nye Chrome OS ville danke ut MS sakte men sikker, i det minste for netbooks, men etter å ha sett hvordan Win 7 virker på en nokså svak maskin som en EEE 901, så har jeg fått en annen oppfatning. Med det blir morsomt å prøve Chrome når den kommer, Google kan det der med å lage raske ting de også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gutta i Diggnation har fått hver sin slik de tester om dagen.

De ser veldig allrighte ut, og om de virkelig holder over 10 timer på batteriene er det meget imponerende.

Den skal koste 299$ inkludert Win7 i statene, så mulig den til og med vil ligge lavere i pris en EEE'ene her til lands og?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei, noen som har noe mer intel om når denne vil bli tilgjengelig for oss i lille Norge?!

Ser denne som en sterk kandidat om den ikke drøyer så veldig lenge med lansering...

Jeg lurer på det samme -- i Sverige er det mange forhandler som har denne på lager...

//LD

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...