SkoMedHull Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg er i den situasjon at skjermen min er latterlig utdatert i forhold til resten av systemet mitt. Jeg vurderer derfor å kjøpe meg en ny skjerm. Jeg bruker maskinen til en del forskjellig, men det jeg tar utgangspunkt i når jeg skal handle er hvor godt skjermen fungerer til gaming. Jeg spiller FPS-spill og foretrekker helt klart å spille med 4:3 fremfor 16:9. Derfor lurte jeg på en ting, finnes det noen enkel måte å fort skifte fra 16:9-visning til 4:3? Kan jeg kjøre 16:9 på desktop, tukle litt i menyen på skjermen og dermed få noen svarte linjer i ytterkant av skjermen og et 4:3-bilde i midten? Går det an å styre med programmer som evt gjør det automatisk i forbindelse med div spill? Mvh Håkon Endret 3. september 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Selvfølgelig. Still inn skjermen på aspect ratio scaling og velg en 4:3 oppløsning. Dog, du bør ikke avfeie tanken om 16:10 uten å prøve det; i spill er det faktisk ganske herlig når man blir vant med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå