Gå til innhold

8800 GTX klarer ikke høy oppløsning...?

Leo_

Anbefalte innlegg

Har et rart problem her, kjøpte et brukt Club3D 8800GTX 768Mb for en god stund siden som nå er tatt i bruk. Problemet er at det ikke takler oppløsning over 1280x1024. Høyere oppløsning på skrivebordet gjør at skjermbildet forsvinner, starter jeg en 3DMark i høyere oppløsning er bildet borte fram til jeg avslutter testen.

Jeg prøvde med et gammelt 6600GT jeg har liggende, der gikk 1600x1200 problemfritt.

Noen som har noen synspunkter her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er du nok trygg ja, men når du setter i nye komponenter så er det alltid lurt at du formaterer slik at du slipper evt. problemer.

Bruker du driver cleaner eller noe lignende når du har uinstallert skjermkort driveren ? Det er et godt verktøy som fjerner det meste som henger igjen.

Lenke til kommentar

Nei, burde ikke være nødvendig, 6600 og 8800 bruker samme driver, og jeg reinstallerte driveren mellom vært kortbytte. Skal selvfølgelig ikke avskrive noe, men det var 8800-kortet jeg satte opp maskinen med.

Har hørt snakk om at 8800GTX ofte ikke lever lengre enn 2 år, spørs om mitt kjære Club3D har gått ut på dato... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...