Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tilbakefall av bulimi, hjelp meg!

Gjest faenda.

Anbefalte innlegg

Hallo.

På en dag spiser jeg: to knekkebrød med smør og ost, middag som grønnsakssuppe uten noe i, kylling med brunris eller noe sånt, og til kvelds melon og knekkebrød.

Jeg ligger hjemme med influensa, og leste masse om at man ikke kan spise mye osv når man er sengeliggende, så jeg begynte å spy det opp igjen.

Jeg har hatt bulimi selv, men klarte å lese, og gå det av meg. men nå tror jeg at jeg har fått tilbakefall. jeg overspiser aldri, det er ikke det som er problemet. jeg stapper ikke i meg en pakke kjeks så spyr det opp igjen. det er simpel tenn bare de vanlige måltidene.. hva skal jeg gjøre? jeg vil virkelig ikke tilbake til den angsten jeg hadde sist gang... jeg vil leve normalt...

det største problemet er også at jeg ikke klarer å åpne meg for psykologer. har prøvd i mange år, men mislykkes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest følermeddeg

Gjør du det ofte? Hvordan føler du deg etterpå? Får du dårldig samvittighet for at du spydde? du må grave dypt gjennom følelsene dine å tenke om dette er verdt det. angsten du tilbyr deg. til råd vet jeg ikke helt.. jeg har ikke så mye peiling på selvhjelp, siden du ikke liker psykologer..

synes derimot at det er forkastelig at folk på diskusjon.no kan skrive på diskusjoner om perfekte kropper. men når det faktisk gjelder slike såre emner der folk TRENGER hjelp, da svarer de ikke. kvalmende. håper du får hjelp, kjære deg. ingen fortjener noe slikt.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du er urettferdig. Det er midt på natta og alle har dessuten kanskje ikke noe grunnlag for å svare i en slik tråd. Dette stikkere mye dypere enn en overfladisk "perfekt Kropp" tråd.

On-Topic: har du prøvd å snakke med noen om det, altså ikke psykologer, men kanskje noen du stoler på, en venn eller noe lignende? Det kan hjelpe, har hjulpet meg ut av mye rart opp igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...