JanA Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor er det blitt av den gode gamle skrivebordsknappen som var i de tidligere Windows-versjonene? Hvis jeg ikke får den tilbake kommer jeg til å gå på veggen!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Vet desverre ikke helt hvor den er i XP, men i Win2k ligger den på "C:Documents and SettingsShow Desktop.scf" Så bare drar jeg den ned der jeg vil ha snarveien. Om den ikke liger der, kan du jo søke etter *.scf og se om du finner den. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ?? Hos meg er den der den alltid har vært, den er bare blitt blå :wink: Lenke til kommentar
FamP Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvem trenger knappen? Trykk bare på "Windows-tast" + M Lenke til kommentar
Jove Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor er det blitt av den gode gamle skrivebordsknappen som var i de tidligere Windows-versjonene? Hvis jeg ikke får den tilbake kommer jeg til å gå på veggen!! Vil det gå om jeg sender den i e-post til deg? Vil den da virke? Jeg har slik knapp.. WinXP pro. Bruker den flittig, til å nå de 50 iconene på skrivebordet.... mvh Jan Ove Lenke til kommentar
petterøes Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Se om ikke den ligger i denne mappen C:Documents and SettingsAdministratorProgramdataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Kopier den til denne mappen C:Documents and SettingsDITT BRUKERNAVNProgramdataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Høyreklikk oppgavelinjen velg verktøylinjer og velg skrivebord :o Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Du må bare velge å vise "Quick Launch" I task bar. Eller så kan du trykke Windows-knapp + d Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 høyremuseklikk på startoppgavelinjen > verktøylinjer > hurtigstart da skal det funke Lenke til kommentar
JanA Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Takk for tipsene folkens. Funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå