lab161 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 De som har brukt TVTOOL kjebber sikkert også til at det forekommer "registreingsproblemer". Noen som kan hjelpe meg med å få registret programmet. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Start programmet og avslutt det (helt). Så bare dobbelklikker du på registerfilen så legger den seg til. That's it! Eller du kan legge inn nøkkelen manuelt og trykke på den lille "knappen". Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 uansett hvilken nøkkel jeg bruker, får jeg beskjed om at det er ett problem med reg. etter 10 min Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hadde ingen problemer med min registrering. Men så kjøpte jeg lisensen da... Enn du? Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Hadde ingen problemer med min registrering. Men så kjøpte jeg lisensen da... Enn du? mulig du er inne på noe der... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Programmet koster 10€ ellerno sånt.. det bør man ha råd til. Jeg bruker det hele tiden og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 kjøpe programvare har ikke helt vært min stil. Men jeg bruker tvtool hele tiden. Tv-ut på mit gforce kort er en vits uten tvtool. Må nok kjøpe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå