athenix Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei, jeg er altså en fyr som har masse fritid til overs. Men problemet er; Jeg la inn Windows 7 Ultimate vel å merke. Jeg har en HP Pavilion Dv7. Men gfx kort; ATI RADEON; 3400. Problemet mitt er; Jeg har da lagt inn steam, counter strike v1.6. Og, det som har skjedd er at jeg kan spille i 20 sc før FPS'en detter ned på 12-13-14. Til vanlig har jeg 99. Så jeg forstår ikke dette helt. Og selve ruten i hele spillet har blitt veldig liten, altå.. veldig liten. Selv om hva slags oppløsning jeg stiller til inne på " VIDEO " på innstillingene der. Om noen har noe kjennskap eller kan hjelpe meg med dette her hadde vært veldig fint, Takk, mvh Robin Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva mener du "til vanlig"? Prøv å slå av Aero. Lenke til kommentar
athenix Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Til vanlig; 99 fps. Ganske logisk på laptop, er det ikke det? Nå har jeg fått fullskjerm. det greide jeg og løse. Men nå lagger det helt uten videre. Kvittet meg med tunge " prosseser " også. Så jeg forstår ikke dette jeg... Takk, igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå