Gjest blæruumgutt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heisann.. Får jenta til å komme når jeg slikker henne.. Men, hun kommer aldrig vaginalt... Hva må gjøres? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er nok ikke alle kvinnfolk som klarer å komme vaginalt.. Så just deal with it.. Og er enklest å spørre hu i tilfelle.. Forskjellige folk, forskjellige lyster Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yesman_* Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det stemmer jo ganske bra med normalen. De fleste jenter får altså ikke orgasme under samleie. Vertfall ifølge denne artikkelen. Ta det med ro mann. Du gjør neppe noe galt. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsa...ticle703153.ece Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hmm, prøv å gni mot klitoris med magen/hoftene under misjonærstillingen kanskje? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg