Gjest anonym.. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hei, jeg er en gutt på 14 år, har ei besteveninne som jeg er forelska i, faktisk betatt av.. hun vet det, og er verdens beste person.. hun syns det er greit at jeg er forelska i henne.. men,, her er problemet.. kameraten min er sammen med henne,, han vet det ikke,, å skal ikke vite det heller.. hva skal jeg gjøre?? gji meg seriøse svar, går rundt som et nervevrak hele dagene å tenker på dette.. fra en fortvilet gutt på 14år.. ønsker å være anonym.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Playa_* Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dropp hele greia. For all del hold deg vekke fra hun! Prøv å hold avstand fra hun. Ikke snakk med hun! Det er vel det første rådet mitt. Det andre rådet mitt er å finne ei annen jente raskt. Vet ikke hvor lett det er på din alder, men det er vel gjerne den beste medisinen for å si det sånn. Tenk på kameraten din mann. Ikke prøv deg på dama hans. Kjærlighetssorg er noe vi alle går igjennom. Det er tungt i en periode, men etterhvert går det over. Jeg skal love deg at du kommer til å le av dette når du finner ei ny dame. Hun dama du er forelsket i nyter faktisk at du gjør det. Hun elsker oppmerksomheten. Slik er jenter på din alder. Begynn å ignorer henne. Vær høflig, men ikke led til noen samtale. Begynn å heng med andre damer slik at disse damene blir interresert i deg. Hun dama du er betatt av har null respekt for deg. Hun vet hun kan få deg og derfor er hun i utgangspunktet null interessert i deg. Damer liker å jobbe litt for gutta. Mine tips for å komme over kjærlighetssorgen og bli flinkere med damer: 1. Finn deg andre damer 2. Vær mer kostbar(Ikke behandle damer som de skulle vært over deg) 3. Vær sjefen(Ikke la damene bestemme en drit over. Ikke gjør dem gratis tjenester er vel poenget) 4. Vær litt mer overlegen(Ikke vær frekk, men jeg tror du vil erfare senere at damer liker menn med selvtilitt;) En gutt på 14 år er uerfaren. Han er ikke helt trygg på seg selv og det er selvsagt forståelig. Alle er sånn på din alder enten dem viser det eller ei. Så be the man! Utstrål selvtilitt og tenk mer på deg selv så fisker dameproblemene seg og kjærlighetssorgen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Playa har helt rett. Virker som om du er litt blindet av forelskelsen. Nå skal jeg være ærlig og si at du sannsynligvis ikke kommer til å få hun. Hvorfor gidde å bry seg om opptatte damer? Det er flere fisk i havet. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er ingen vitts å ofre en venn for ei jente når man er 14 år. Venner holder 10 ganger lengre en jenter, unless dere er gift. Det at du er et nervevrak er en naturlig del av livet som alle må igjennom før eller siden, så du må bare holde ut eller følge de gode rådene til Guest_Guest_Playa_*_*. Nye jenter hjelper meget godt uansett hvor ille det kan høres ut! Mitt tips er å ta deg noen damebesøk, være med kompiser og ha det morro. Verden går ikke under ennå Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jaja.. men vi er jo bestevenner,, å, jeg kommer ikke til å glemme henne eller ikke snakke me henne.. Lenke til kommentar
x-power Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) det ordner seg nok =) Endret 6. september 2009 av x-power Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har lest ganske mange tråder etter hvert om gutter som er nær venn med ei jente, og hun er så og så fantastisk. Men jenta er ikke interessert og finner seg en annen, og vil fortsatt være bestevenn med ham som lider alle helvetes kvaler. Du kan jo tenke litt etter om ikke jentene bør kritiseres litt for at dette skjer... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Alt for mange unge jenter syntes det er greit at gutter er forelsket i dem, og det virker som di ikke har noe imot at di blir såret. Det blir bedre med årene det der, men du bør nok styre unna hun her for øyeblikket hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jenta_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Alle som har svart her, jeg er jenta situasjonen. Og jeg kan si at det er ikke sant det dere skriver.. Jeg sier ikke at det er greit for å få oppmerksomhet, og sånne ting. Jeg er glad i gutten, jo! Vi har vært bestevenner lenge, før jeg fikk vite at han likte meg. Jeg prøver alt jeg kan for å gjøre ting for å ikke såre han, men det kan være utrolig vanskelig. Og jeg bryr meg om han blir såret! Han kommer til å komme over det en gang, og når det skjer så er vi fortsatt bestevenner. Vi skal fikse dette sammen, vi Selv om det er vanskelig. Vi kommer ikke til å slutte å være med hverandre, og snakke sammen på grunn av det Lenke til kommentar
H3N Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Alle som har svart her, jeg er jenta situasjonen. Og jeg kan si at det er ikke sant det dere skriver.. Jeg sier ikke at det er greit for å få oppmerksomhet, og sånne ting. Jeg er glad i gutten, jo! Vi har vært bestevenner lenge, før jeg fikk vite at han likte meg. Jeg prøver alt jeg kan for å gjøre ting for å ikke såre han, men det kan være utrolig vanskelig. Og jeg bryr meg om han blir såret! Han kommer til å komme over det en gang, og når det skjer så er vi fortsatt bestevenner. Vi skal fikse dette sammen, vi Selv om det er vanskelig. Vi kommer ikke til å slutte å være med hverandre, og snakke sammen på grunn av det Finn en annen dame til han Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå