Delvis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En patent på denne Acer Pc jeg ikke har vært borti. Dekslene er ikke skrudd fast, det er bare en hengsle foran. Men dekslene virker som de står bom fast. Noen som vet hvordan de tas løs?? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) De må bare nappes løs, har du tatt dem av, så har du tatt dem av, de skal jo erstattes av et kort Endret 2. september 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ok, bare dra i dem til de løsner altså? Brukte all kraft jeg turte jeg men.. Kan jo virke som de henger fast helt inn bakom hovedkortet. Og det så ut som det ville bue seg ut når jeg dro i dem. Så da turde jeg ikke dra hardere. Endret 2. september 2009 av groenn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Prøvde litt igjen og dro litt med en tang. Men dekselet bare bøyde seg i enden og sitter jo som støpt. Merkelige greier, det skal da vel ikke sitte så fast? Noen som har gjort dette før, og kan si litt mer spesifisert hvordan. Hvilken vei man skal dra, skal dras rett ut eller bøyes i noen retning, hvor det henger osv? Endret 2. september 2009 av groenn Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 først brekker du løs med noe tynt i de hullene bakpå, så tar du en tang og brekker opp og ned til platene løsner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 først brekker du løs med noe tynt i de hullene bakpå, så tar du en tang og brekker opp og ned til platene løsner Brekke..! Høres fryktelig ut, men ok. Hvilken vei brekker du da første gang, når du har noe i de hullene? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Løst. Fant det ut. Endret 3. september 2009 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå