Gå til innhold

Leter etter en amerikansk tv-serie? Vet ikke navnet...HJEELP!

Anbefalte innlegg

Leter etter en amerikansk tv-serie? Vet ikke navnet...

Dette er en serie ifra de senere årene...

Handler om en familie (far, mor og bror og søster i tenårene) som flytter til en ny by...De må holde lav profil i byen for å ikke bli oppdager. Familien holder på en hemmlighet som har skjedd lit tilbake i tid...Hvis jeg huser riktig så var faren deres innvolvert i noe...

Fikk bare sett en episode av denne tv-serien....men fikk aldri med meg navnet på den...

Husker spesielt en scene ifra den episoden jeg så...

Der de har nettopp flyttet til en ny by og ungdommen (bror og søster) prøver å blande seg inn i mengden på skolen. Jenta blir invitert på en fest, der hun må ha med 2 flasker sprit for å komme. Hun får ikke kjøpt dette fordi hun er mindreårig, men får brorern sin til å kjøpe for henne. Men broren blir oppdaget og arrestert for dette. Men faren deres drar til politistasjonen og får saken til å "forsvinne"...og gutten er fri igjen....Jenta drar på festen og får med seg 2 flasker sprit ifra ei veninne for å komme med...Broren hennes slår følge...Jenta drikker litt og litt etter litt....så begynner hun å prate....prate MYE...og hun holder på å fotelle hele deres hemmlighet....hvorfor de har kommet til byen og hva de skjuler......Broren har henne med seg ifra festen og de stikker....

Dette er alt jeg husker...Som sagt fikk bare med meg litt av en episode...Men virket litt spennende...har prøvd å finne navnet på serien uten hell...Så derfor prøver jeg HER...

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...