Afternoon Delight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei. jeg har veldig tynne armer og ben. Er det noen ting jeg kan gjøre for å ikke være så veldig tynn. Har noen noen idéer på hvordan jeg kan bli litt større? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tren og spis mer. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 men tror du ikke jeg blir tykkere etterhvert siden jeg er i voksefasen er 15? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kebab og MacDonalds burde ordne saken Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) det går nok bare til ræva og magen Endret 3. september 2009 av Afternoon Delight Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Spis massevis av proteiner og tren styrke jevnlig. Det skal hjelpe. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Som alle andre sier, tren styrke og ligg i k.cal overskudd. Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 OK Takk allesammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå