Gå til innhold

Nextgentel ruter hjeeeeeeeelppppp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange bokstaver i den overskriften der ja. Greit nokk at jeg har dysleksi, men selv jeg ser at det der må være feil skrevet :wink:

"Hele tiden"-> Men hvor lang tids mellomrom er det snakk om her? Går det 10 sec, så restarter den seg, går det 10 minutter, eller 3 timer? Jeg ville først prøvd å oppdatere firmwaren den på denne siden. Så om det ikke gjør det bedre så ringer du til Ngt og sier at du vil ha nytt modem. Da sender de deg et nytt ett, så skal du sende det gamle tillbake i den esken du får det nye i.

Lenke til kommentar
Mange bokstaver i den overskriften der ja. Greit nokk at jeg har dysleksi, men selv jeg ser at det der må være feil skrevet :wink:

"Hele tiden"-> Men hvor lang tids mellomrom er det snakk om her? Går det 10 sec, så restarter den seg, går det 10 minutter, eller 3 timer? Jeg ville først prøvd å oppdatere firmwaren den på denne siden. Så om det ikke gjør det bedre så ringer du til Ngt og sier at du vil ha nytt modem. Da sender de deg et nytt ett, så skal du sende det gamle tillbake i den esken du får det nye i.

Det er mellomrom på 10 sek, jeg har nettopp fått et nytt ruter av dem idag.

Lenke til kommentar

Skjerp bruk av emnefelt, tråden stenges.

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...