Martindani Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mulig dette er helt feil sted å poste dette på, men jeg gjør det allikevel. Det har seg altså sånn at jeg har friår fra skolen nå, og jobber sjelden. Derfor ønsker jeg forslag på ting jeg kan gjøre, alle mulige gærne forslag mottas med en stor takk! Hadde vært gøy å utnyttet et sånt år til å gjøre mye morsomt, som jeg kan se tilbake på med et smil når jeg er eldre og jobber hver dag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Reis steder kanskje;) Seil en plass f.eks! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hmm, slår litt i luften nå. Hvis du har anledning og penger, kan du ev. ta helgeturer til forskjellige byer i Norge. Er kanskje ikke det aller beste å gjøre når vinteren nærmer seg, men hvis du er glad i ski, snowboard eller lignende, kan man alltids ta en tur på fjellet. Dette er nå mer sosiale ting å finne på, så hvis vennene dine alle går i jobb/skole kan det bli problematisk. Arh, jeg snakker jo bare i mot meg selv nå. Har dessverre ikke særlig med ideer akkurat nå, men kan hoppe innom tråden hvis det skulle fly en idé gjennom hjernen min. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Road trippin'! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lag en dokumentarfilm der du drar på haikereise fra der du bor til Hong Kong elns. og send til TV2 i ettertid! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dra vartfall til utlandet! Det håper jeg på å gjøre. Oppleve nye ting Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Aner ikkje kva interesser du har, men eg ville vertfall reist rundt i verden. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Get a job you god damn hippie. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Get a job you god damn hippie. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Get a job you god damn hippie. Støttes Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jobbe kan du gjøre resten av livet! Nyt livet, mens du er ung! Lenke til kommentar
Staian Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Få deg en deltidsjobb så du har penger til å gjøre noe først. Endret 3. september 2009 av Staian Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde tatt meg en fulltids jobb og tjent grunker til å kunne bygge opp en personlig buffer, men det er meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ville fått meg jobb, og gjort noe fysisk. heheahaehaehu Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jobb knallhardt i frem til april/mai, så tar du 3-4 måneder fri, reiser og svir av alt du har spart deg opp. Beste opplevelsen jeg har hatt Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Eg ville spesialisert meg på hobbyar du er interessert i. Feks. Instrument, Idrett og den slags. Oppnå noko, vere virkelig god i noko! Det hadde eg gjort, det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå