Senyor de la guerra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg trenger en pc til forelesninger i IT, det er snakk om en pc til realtivt enkel programmering. Altså ikke noe gamer-pc. Det viktigste er batterilevetid, men helst litt rimelig også. Lurte litt på denne Compaq. HDMI-port er også en fordel, da jeg mangler det på de to laptopene jeg har fra før. Noen med forslag? Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den har desverre ikke 2 timer batteritid engang. Acer sin Timeline serien har 8t batteritid, det skal holde til en hel skoledag for de fleste? http://www.lefdal.com/product/data/barbar-...er-aspire-3810t Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) http://www.lefdal.com/product/data/barbar-...er-aspire-3810t hdmi, 8+- batteri, litt dyrere en den compaq'en men Skal hente et eksemplar selv i morgen =) 3 edit: lære seg og lese posten over =/ Endret 2. september 2009 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Litt dyrt til å være tredje bæbare... Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=127465 6-celler, men aner ikke hva betteritiden er. 4000.- Endret 2. september 2009 av TheGreatOne Lenke til kommentar
program Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tror nesten du må gå for en mini-bærbar. Helt nede i 4000,- fr en vanlig bærbar med godt batteri, tror jeg er svært vanskelig å finne. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Om du er villig til å akseptere en batteritid som ikke er helt på topp, kan du ta en Dell mini 10, disse kan også fåes med 720p oppløsning, noe som kan være en relativt stor fordel om du skal kode. Denne maskinen er ellers en netbook jeg tenker på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette er løsningen for deg: clicky. Bonuspoeng om du setter deg så langt ned i auditoriene at det vises. Du sparer miljøet, penger, og du får oppmerksomhet. (Har du sjekket om du finner strømkontakter om du er tidlig ute? Vet at det fins enkelte strømkontakter i flere av de store auditoriene på gløs.) Lenke til kommentar
program Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jann - Ove: Da tror jeg folk kommer til å huske forelesningene hans, men er mer usikker på om de kommer til å huske hva han sier. Endret 3. september 2009 av program Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Jann - Ove: Da tror jeg folk kommer til å huske forelesningene hans, men er mer usikker på om de kommer til å huske hva han sier. Jeg skal jo ikke forelese da.... Er student. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Anbefaler HP-pcene med to batterier (ofre CD-rom) eks Denne HP selger jo ekstra batterier, så da skal du ha til 12 t +/- Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Madeo: Skulle jo ha en enkel pc til lette programmer, ikke en klump på 3 kg som kan regne ut 1 milliard desimaler av pi og kjøre gta iv uten noen form for lagg. En pris på nesten 9000 er også i drøyeste laget. Endret 3. september 2009 av runesole Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Madeo: Skulle jo ha en enkel pc til lette programmer, ikke en klump på 3 kg som kan regne ut 1 milliard desimaler av pi og kjøre gta iv uten noen form for lagg. En pris på nesten 9000 er også i drøyeste laget. Beklager, linket GROVT feil x) denne mente jeg! er jo 6000 i forskjell.. men blir ikke like bra batteri... så litt fail Endret 3. september 2009 av Madeo Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Tja.. Da tror jeg heller går for den i Timeline serien til Acer. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Da ble det til 3810T fra Elkjøp, 6000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå