Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fra vennefella til evigheten (evnt. "Opp, opp og forbi!)

Gjest jesus (utføre mirakler vettu)

Anbefalte innlegg

Gjest jesus (utføre mirakler vettu)

Ut på by'n med ei vennine (ja, det skrives UTEN "d"!!!!!). Jeg er og har lenge vært en venn av henne. Vi startet riktig, men jeg var for treig og falt ned i fella. Nå, et par år senere, er conditions right og jeg har en gyllen mulighet til å prøve å eskalere dette. Nå har det seg slik at ingen har sagt at det er umulig å komme seg ut av vennefella, og siden jeg er drittøff og har bestemt meg for å klare dette så trenger jeg noen små tips.

Er fæn av "PU-metoden", om jeg får kalle det det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Jeg ser for meg å skape god stemning på vors og være veldig fysisk - satse på mye berøring. Berøring er forsåvidt oss ikke ukjent, så kanskje litt mer intim berøring? Men hvordan skal man drive intim berøring på vors? Eller kanskje jeg skal slå fra meg den ideèn?

Takker for alle tips! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har helt rett.. :) Det er ikke umulig å komme seg ut av vennefella. Det er bare litt mer vanskelig.

Siden dere har vært venner så lenge så vil hun tolke all fysisk kontakt som vennekontakt, med mindre du klarer å få noe mer ut av det. Jeg har selv mye fysisk kontakt med venninnene mine, og hverken jeg eller de gjør noe mer ut av det enn vennekontakt.

Så du må nok bare flørte med henne, men eskalere det til over der dere er nå av fysisk kontakt. Holde øyekontakten lenger, holde klemmene ekstra lenge, etc etc.

Det blir vanskelig, men det er ikke umulig. ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...