jajamensen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En venn av meg skal selge pcen sin, og vil ha 11k for den. er det vært det? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Dårlig spøk, ikke faen om han selger den til den prisen. Prossessor til 8500, og skjerm til 15k. Men for en drømme PC! Endret 2. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 ikke noe spøk. men jeg har en pc som er ganske bra til mitt bruk. så jeg er usikker på om jeg vil svi av 11k for en pc som er forhåpentligvis bedre enn den jeg har nå. vil den pc holde litt ut i fremtiden? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ikke noe spøk. men jeg har en pc som er ganske bra til mitt bruk. så jeg er usikker på om jeg vil svi av 11k for en pc som er forhåpentligvis bedre enn den jeg har nå. vil den pc holde litt ut i fremtiden? Er det kun PC eller med skjerm? Det er uannsett en ganske bra pris, eneste er en DX11 korta kommer snart, så 295 vil snart være "utdatert" Lenke til kommentar
cartoon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Høres nesten for godt til å være sant, men viser det seg å stemme så kjøp.. Hvis du har penger til det. Følger skjermen med? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 ingen anelse om det er med eller uten skjerm. Så jeg burde heller å spare pengene til DX11 kortene kommer? Lenke til kommentar
program Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor i all verden skal han selge en ny PC for 11 000,- som sikkert er verdt 30 000,-. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 ingen anelse om det er med eller uten skjerm. Så jeg burde heller å spare pengene til DX11 kortene kommer? Selv uten skjermkort er den PCen verdt mer en 11k. Bare hardisken koster flere tusen. Jeg ville gått for den, lett. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Han klarer ikke å mixe venner og pc + at han er i eliten innen leer due skyting, så det går MYE penger på våpen. edit: aner ikke hvordan man skriver leer due skyting. men man skyter på sånne flyvende ting som knuser. Endret 2. september 2009 av jajamensen Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Skjermen er verdt 18000, CPU 8500, GPU 10k and so on.. Hvilken PSU er det? Jeg hadde lett kjøpt denne maskinen! EDIT: Skal ikke du ha den kjøper jeg den Endret 2. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 PM meg telefonnummeret til kompisen din asap Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) PM meg telefonnummeret til kompisen din asap I WAS HERE FIRST For å være ærlig, tviler jeg på at han er så helvetes hjerneskada at han selger den til den prisen Endret 2. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) har skjekket litt på priser osv. er det sant at det mars kortet koster 10k alene? Endret 2. september 2009 av jajamensen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) PM meg telefonnummeret til kompisen din asap I WAS HERE FIRST For å være ærlig, tviler jeg på at han er så helvetes hjerneskada at han selger den til den prisen Hysj på deg! Endret 2. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dette er jo bare tidsfordriv, det skjønner vel alle? ;P Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hvis med det du mener at dette er en spøk, så vil jeg vennligst be deg om å ikke kommentere her inne! Lenke til kommentar
LarsSkogmo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Morsomt å lese =) og gutten er jo bare 17 år =) jaja fin maskin da Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Så derfor er dette en spøk? fordi jeg bare er 17? blir litt dumt:P Lenke til kommentar
program Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så kan folk slutte å kommentere at det er spøk osv. Det kan ikke dere bevise uansett. Og uansett, hva slags forkjsell gjør det for oss? Jeg synes at dere skal svare når noen har spørsmål, hvis ikke kan dere la være. Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, den er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå