BadSmile Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Lurer på før jeg kjøper høytalere, om disse høytalerne passer godt med denne recieveren. Har også vurdert disse høytalerne, men den har ikke vært på lager på lenge, så tenkte jeg at jeg kunne velge de andre istedenfor. Eller har dere noen andre å anbefale til samme pris eller lavere. Må si at jeg ser sjelden på sånne super action filmer, har litt mere særere smak, så blir som regel klassiske perler osv. Så trenger egentlig ikke de heftigste høytalerne. Recieveren har allerede blitt kjøpt inn. Takk for svar. Endret 2. september 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Burde vel ikke by på noen problemer Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da går jeg for dem om det er ingen protester. Noen billige høyttalerstativer (bak) som er til å anbefale? Gjerne med sånne "spikes". Endret 2. september 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå