Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Satt og så over en haug med dritt på Playstation Store i går kveld. Så prøvde jeg demoen til Wet, og tenkte at det var en sexy dame der, og hadde ikke noe imot å se hun "våt". Det ble det ikke noe av desverre, men det var ikke så verst actionspill. Det minnet meg litt om the John Woo spillet, bare med en kvinne i hovedrollen. Demoen hadde faktisk en god del variasjon, fra biljakt, til skytedrama, sverdkamp og plattform. Litt teit fysikk og slikt får det til å virke ganske billig. Jeg tror jeg aldri hadde kjøpt spillet, men er interessert i og høre om noen her skal kjøpe det? Endret 2. september 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ser ut som jeg fikk noe av det samme inntrykket, og kommer heller ikke til å kjøpe spillet med det første. Det minnet som du sier mye om Stranglehold, som også er en akrobatisk shooter med mye av de samme gameplay-elementene. Problemet med Stranglehold var at det ble meget repetivt og kjedelig i lengden, noe jeg tror WET også vil bli, selv om WET ser ut til å ha raffinert action-biten noe mere. Å hoppe mellom biler på en traffikert motorvei ser jo unektelig stilig ut, men hele sekvensen er jo strengt tatt automatiskert bortsett fra selve skytinga. Noe jeg dog likte meget godt i spillet var dual-wieldinga, selv om det hele er automatisk, var det meget effektivt og gav følsen av å virkelig ha to pistoler i hendene, i motsetnig til andre spill hvor det som oftest ikke er rare forskjellen ved å bruke ett eller to våpen samtidig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 For meg virker det som dritt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Det er veldig få utviklere som tørr å lage spill på denne måten. Jeg roser dem for det. Jeg synes det faktisk var LITT gøy. Men du har rett Camrot, det hadde vært ti ganger kulere om den motorvei sekvensen var helt manuel. Tenk å kunne valgt hvilken bil man skulle hoppe på selv! Lenke til kommentar
GTAddict Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Blei veldig overraska selv, kult spill... Men demoen er mer enn nok for meg, samme med Stranglehold.. Kan tenke meg de fulle versjonene blir bare mer av det samme. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg likte ikke at man hele tiden måtte hoppe for at spillet ikke skulle starte på nytt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Likte det veldig godt etter et andre gjennomspilling da jeg tok spillet for det det var. En grindhouse film hvor man styrte hovedpersonen. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Likte det veldig godt etter et andre gjennomspilling da jeg tok spillet for det det var. En grindhouse film hvor man styrte hovedpersonen. +1. Dette er et spill jeg tror man enten liker veldig godt, eller missliker fra start. De som klarer å se på dette spillet fra en litt annen vinkel, og en liten dose film-øyner vil være de som ender opp med å elske spillet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De prøver så alt for hardt. Kulhet i spill er noe annet enn på film. Det er ikke bare å kjøre forrige tiårs Tarantino-elementer gjennom en kvern av nerdete teftmangel og forvente suksess. Dette spillet ble da også kansellert underveis. Kanskje noen skjønte hvor det bar. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Spilte demoen et par ganger - Likte det ikke så godt. Prøvde et par ganger til- Dette var artig. Enda et par ganger senere - Innser spillets mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå