Skogsfrosk Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei Har lenge vurdert og overclocke CPUen min, men vet ikke hva jeg skal stille volten og Ghzen på. Så vist det er noen som kunne lage en fin liten guide step by step til emg så hadde det verdt fint..Jeg trenger ikke å clocke til max efekt men til en stabil og fin CPU(selfølgelig over 2.93) Takker for alle svar:D,,Trenger dere noe mer info so bare sei ifra:D (Vet ikke hva dere trenger:D Loff! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 http://www.asusreviews.com/forum/showthread.php?tid=6 Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 http://www.asusreviews.com/forum/showthread.php?tid=6 Er ikke til E7500:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 e7500 er en Intel Core 2 Duo Samme greia gjelder. Du prøver deg fram med å sette opp fsb. Blir det ustabilt setter du opp volten et par hakk. Følg med tempen. Blir det faretruende høyt så har du nådd maks-volt. Er ikke værre Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 e7500 er en Intel Core 2 Duo Samme greia gjelder. Du prøver deg fram med å sette opp fsb. Blir det ustabilt setter du opp volten et par hakk. Følg med tempen. Blir det faretruende høyt så har du nådd maks-volt. Er ikke værre Okei...bruker jeg noe prog?,,eller bare og prøve meg fram i Bios? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Last ned CoreTemp til å følge med temp. Ellers er det BIOS som gjelder ja. Søk litt rundt på hovedkort-navn + e7500, så finner du mye bra info Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Last ned CoreTemp til å følge med temp. Ellers er det BIOS som gjelder ja. Søk litt rundt på hovedkort-navn + e7500, så finner du mye bra info Flotters:D,,Skal skrive te bake når jeg har overclocka:D Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Emm,,skjønner meg ikke på BIOSen..På hovdkortet mit så er det vist en sånn perfect CPU and RAM tuning featrue, var ikke abre og stille på volt og fbs. Noen som kan hjelpe? Build: Asus P5Q SE 2 Intel Core 2 Duo E7500 3,93GHz Endret 2. september 2009 av Lofens Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Emm,,skjønner meg ikke på BIOSen..På hovdkortet mit så er det vist en sånn perfect CPU and RAM tuning featrue, var ikke abre og stille på volt og fbs. Noen som kan hjelpe? Build: Asus P5Q SE 2 Intel Core 2 Duo E7500 3,93GHz Ingen som kan hjelpe meg?... Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Emm,,skjønner meg ikke på BIOSen..På hovdkortet mit så er det vist en sånn perfect CPU and RAM tuning featrue, var ikke abre og stille på volt og fbs. Noen som kan hjelpe? Build: Asus P5Q SE 2 Intel Core 2 Duo E7500 3,93GHz Ingen som kan hjelpe meg?... Dårlig respons.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå