Gå til innhold

3v3 team hunter

Anbefalte innlegg

Hei

Tredje posten jeg lager som handler om Arenas..

Jeg har en Hunter, en kompis av meg har en Priest og en tredje kompis av meg har en Shaman og en Warrior.

Jeg lurer bare på om noe av dette kan bli et bra 3v3 team?

Hunter og Priest er bra har jeg hørt. Og Hunter, Shaman og Priest kan bli litt tricky men det skal visst være bra det også. Har noen CCs, Mana Drains, Spells som er eksepsjonelle til nukes osv.

Jeg har også hørt at Shaman er en tvilsom class i arena.

Kan kanskje Hunter, Priest og Warrior bli noe?

Jeg vet at ingen av disse blir det ultimate teamet.. Men noen som kan legge inn noen tanker i denne posten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med tvilsom?:p Av det jeg har sett på MLG Arena som var i helgen så var det mange shammyer blant top teams. De var healere tho.

Altså shammy er imba i arena, men da må du nok gå for en ench eller resto for ele er ikke særlig bra. Har selv pvp gear for ele og jeg ga meg fort etter at jeg ble lei av å bli slakta. Men ench funker nok veldig bra for å nuketarget fort, hvertfall hvis priest mana drainer 1, shammy hex healer, og hunter går på target som skal nukes. SÅ kommer heroism/bloodlust og spiritwolfs. Da er det pewpew dead:)

Lenke til kommentar

:p

Morsomt at du sa at enchancement og resto er tingen i arena. For kompisen min har nettop en elemental shaman med 800+ Resilience.

Han skal heller ikke heale og vi fant ut at enchancement er weak, de tåler ikke en drit. 1v1 Enchancement vs Arms ... Say no more.

Lurte på om SV hunter, Elemental shaman, Disc priest kan bli et bra oppsett?

Bloodlust for nuke og totems er en gave fra gudene.

Lenke til kommentar
:p

Morsomt at du sa at enchancement og resto er tingen i arena. For kompisen min har nettop en elemental shaman med 800+ Resilience.

Han skal heller ikke heale og vi fant ut at enchancement er weak, de tåler ikke en drit. 1v1 Enchancement vs Arms ... Say no more.

jeg spiller ikke pvp, men altså kjører du duel for å finne ut hva som er bra i arena? virker noe tåplig vis så er tilfelle spør du meg. blir som å slå på target dummy for å finne ut av taktikk for å ta ned en boss.

Lenke til kommentar
Stjeler tråden litt, kan en hunter og en priest funke bra i 2v2? Og eventuellt 3v3 med da en ?

Deg kan jeg i alle fall svare litt på:

Hvis du er hunter ville jeg kanskje satset på en resto druid for 2v2. Ved mindre du har en kompis eller en veldig god in-game mate som er priest atm.

2v2 Hunter Druid er noe av det jævligste, sorry ordbruken, men det er helt forjævlig å møte på i arena. :]

2v2 Hunter Priest er en lettere kombinasjon. Selvfølgelig er mana brun en buffer, og priest er forbanna god i arena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...