Gå til innhold

Hva er forskjellen på disse Intel prosessorene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, - da må du opp i pris, - til Abit IC7-G.

 

Men det koster det samme som konkurrentenes kort. Men om du har anledning, - og du ikke bytter innmat i PC'n stadig, - så bør du ha et slikt HK når du skal handle :wink: . Var den påstanden "of topic"? Velvel ... :roll:

Lenke til kommentar
Er det virkelig å anbefale? siden det koster flesk?

Har da funnet det MSI kortet, til 1501 kr....

 

Men abit kortet er sikkert MYE bedre å klokke?  :wink:

 

edit: skriveleif

Etter det testene sier er MSI kortet mye bedre på klokking enn de andre,

 

Velvel Snekker`n, - du har vel studert dette du. Men ikke for at jeg ikke stoler på deg, - for du har sikkert rett når du har sammenliknet, - men da får jeg studere litt mere selv før jeg handler da ... :-?

 

Om ikke du kortfattet vil fortelle hva som gjør kortet ditt bedre da ... :D

Lenke til kommentar

Det kortet du har valgt kommer på andreplass i de fleste tester og er et meget bra kort, det som faktisk får mest kritikk er asus sitt bla fordi de har valgt div billige/gamle løsninger på det. Når det gjelder Msi sitt var det løsningene, det som fulgte med som fikk mye skryt i tilleg var det i testene sagt at det uten tvil var det beste til overklokking, jeg får mitt fra psdata over helgen så da får vi se. Tror bla hardwarezone hadde testet begge. Uansett vilket av de to du velger tror jeg ikke du blir skuffet, så lykke til og gi gjerne tilbakemelding når du får systemet opp å gå

Det billigste msi koster 1482 hos psdata de får det inn på mandag.

 

anandtech.com skriver bla følgende: The MSI 875P is easely the most overclocker-frendly P4 motherboard we`ve ever come across.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...