Monicaott Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hallo. Jeg er ekstremt glad i melon, og spiser det gjerne som mellommåltid. ikke alt for mye, men ikke lite heller... Men etter å ha lest på forskjellige forum, hevdes det at det er usunt? er det virkelig så usunt som folk sier? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg googlet og fant bare deg som mente det var usunt. Ser for meg at det er det så mye vann i melon at man sikkert må opp mot en halv kilo melon for at det skal bli 100 kalorier. Hvorvidt det er sunt vet jeg ikke, men man skal som sagt spise mye store mengder for at det skal bli direkte usunt. Inneholder sikkert litt vitaminer, bittelitt mineraler og en del sukker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Melon, per 140 gram. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Trodde melon var helt greit å spise jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå